משפט

התמונה שסיבכה את מזכיר הממשלה

התנועה לטוהר המידות פנתה לנציב שירות המדינה נגד מזכיר הממשלה צחי ברוורמן בגין הפרת חוק שירות המדינה לאחר שהעלה לדף האינסטגרם תמונה שלו מצביע עם פתק של הליכוד
אביחי דלאל |  1
צחי ברוורמן ובנימין נתניהו (צילום מארק ישראל סלם פול)
מזכיר הממשלה, צחי ברוורמן, העלה ביום הבחירות (שלישי) תמונה שלו לדף האינסטגרם, בתמונה, ברוורמן בקלפי מצביע עם פתק מחל של מפלגת הליכוד. הדבר, נוגד את חוק הבחירות בשל היותו נושא תפקיד ציבורי והדבר עלול להטות את תוצאות הבחירות.
כזכור, ברוורמן משמש כמזכיר הממשלה וממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה. בחירותו היתה די צפויה שכן הוא עמד בראש מטה הליכוד ביתנו. בעבר ברוורמן פנה לוועידה למינוי שופטים במטרה לקדם את רעייתו לשופטת במחוזי ולא דנו בקידומה וגם אז בדקות בנציבות השירות המדינה והנושא נסגר כלא היה.
נציבות שירות המדינה הודיעה כי היא תבחן את הדברים. ברוורמן, מחק את התמונה באותו היום. אך הוא עדיין ספג ביקורות קשות מהציבור שהגיב לו כי הוא מקורב וכאמור מנציבות שירות המדינה. היום (רביעי) התנועה לטוהר המידות הגישה קובלנה לנציבות שירות המדינה על הפרת חוק שירות המדינה ודרשה להשעות אותו מתפקיד מזכיר הממשלה עד לסיום הבירור. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אינו ראוי למשרתו
    זאב 03/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהירות,כוחנות,תחושת בעלנות של מי שמצוי במוקדי הכוח של הפוליטיקה הישראלית. מוטב שיזנח את משרתו המפנקת .(שרה מאוד מאוד תתאכזב...)
    סגור