משפט

משפט נתניהו: ישועה העיד, משפחת אלוביץ' התפרצה

החל שלב ההוכחות בתיקי האלפים ומשפט נתניהו.  אילן ישועה מנכ"ל וואלה לשעבר היה הראשון להעיד. במהלך העדות של ישועה, בני הזוג אלוביץ' התפרצו וצעקו כי מדובר בשקרים. פרקליטתה של איריס אלוביץ' פנתה לבית המשו בבקשה להנחות את ישועה לדבר על כל  אחד מבני הזוג בנפרד
אביחי דלאל |  1
משפט נתניהו וואלה (צילום אורן בן חכון וראובן קאסטרו פול אלכסנדר כץ ואוליבר פיטוסי פלאש 90)
שלב ההוכחות במשפט נתניהו יצא הבוקר (שני) לדרך. מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה על דוכן העדין והעיד על תיק 4000, יו"ר וואלה ומבעלי השליטה בבזק, שאול אלוביץ' היה באולם והתפרץ  במהלך העדות של ישועה.
כאמור, הראשון להעיד היה מנכ"ל וואלה לשעבר, אילן ישועה ששיתף בדיון את הבקשות שהגיעו אליו בדבריו סיקורים וכתבות על ראש הממשלה, משפחתו ויריבים פוליטים: "קיבלתי הוראה לנהל קמפיין נגד בנט. כל גוף תקשורת מקבל כל הזמן פניות בנושאי הסיקור. אבל מבחינה כמותית ואיכותית לא היה בצורה כזאת. ב-10 שנים של כהונה מה שקיבלתי מכל הפוליטיקאים האחרים יחד אולי זה נכנס לשבוע לבקשות שקיבלתי לגבי ראש הממשלה ואשתו".
בנוסף,  ישועה סיפר על השפעות הסיקור בוואלה כשאמר: "ישנם גורמי תיווך אחרים כמו זאב רובינשטיין וניר חפץ. בזמן העדות, החוקרת יהודית תירוש-גרוס שאלה את ישועה: "מי אמר לך להקשיב לבקשות של ניר חפץ?". ישועה השיב: "ההוראה שהייתה משאול אלוביץ' – למלא את מה שניר חפץ מבקש". בשלב זה של העדות, בני הזוג אלוביץ' תקפו וצעקו: "אילן ישועה, כמה אפשר לשקר?".
לאחר ההפסקה וטרם חידוש עדותו של ישועה, פנתה פרקליטתה של איריס אלוביץ עו״ד מיכל רוזן-עוזר אמרה לבית המשפט: ״העד כורך ומדבר על שאול ואיריס כאחד. שאול ואיריס - אינם אחד. זה נכון שתהיה לנו חקירה נגדית אבל היא תתקיים בעוד זמן רב, וכבר עכשיו יש תודעה שעלולה להיווצר. ולכן אנחנו מבקשים שהעד, מקום שהוא יכול להגיד על שאול שיעיד על שאול, כשהוא מעיד על איריס שיעיד על איריס וכשהוא מדבר על שניהם שיסביר למה הוא מדבר על שניהם". השופטת פרידמן-פלדמן ביקשה מהתובעת תירוש להנחות כך את ישועה, ואף פנתה לישועה וביקשה ממנו לעשות כן. ישועה השיב ״אשתדל״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז הזוג אלוביץ קראו לישועה שקרן. מה זה אומר?
    שבי 04/2021/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז אם הוא משקר כי זה מה שאמרו האלוביץים לקבל או לא לקבל את עדותו?
    סגור