משפט

ישועה תוקף את ynet על סיקור מוטה: "ככה עובדים הדברים אצלם"

משפט נתניהו נמשך הבוקר עם עדותו של אילן ישועה מנכ"ל וואלה לשעבר ששופך אור על הלחצים של אלוביץ' לסיקור אוהד לטובת נתניהו ותוקף את ynet על סיקור מוטה "בynet רגילים לסיקור מוטה לטובת היו"ר, ישועה מספר על המעורבות של נתניהו בכל החלטה 
עמיאל ירחי |  3
משפט נתניהו וואלה (צילום אורן בן חכון וראובן קאסטרו פול אלכסנדר כץ ואוליבר פיטוסי פלאש 90)
בצל המשבר הפוליטי משפט נתניהו לא עוצר וממשיך לספק כותרות, הדרמה בעיצומה. היום (רביעי) נמשכה עדותו של אילן ישועה מנכ"ל וואלה לשעבר ואחד העדים הבכירים בתיק 4000, ישועה חושף אור על ההתנהלות בוואלה, לחצי אלוביץ' ומעורבות נתניהו בכל החלטה.
כחלק מהעדות ישועה התייחס הבוקר לשיחה עם סטלה הנדלר מנכ"לית בזק בתקופה שנחקרת בה אמר כי הוא חושש שאם לא יעצרו את היחסים עם נתניהו הסיפור יתפוצץ ותהיה חקירת משטרה, מאוחר יותר החל ישועה לספר על הליך קבלת העובדים לוואלה וחושף כי כל מינוי שאינו זוטר היה צריך לעבור את אישור בני הזוג אלוביץ' ואת אנשי נתניהו. ישועה תקף את ynet כשאמר שניסו לגייס מ-ynet את ערן טיפנברון בגלל שאצלם רגילים לסקר באופן מוטה.
ישועה הסביר למה התחיל להקליט את השיחות "היו עלי איומים לסחיטה שאינם קשורים לנתניהו" כחלק מחשיפת הליך הגיוס לוואלה שכלל אישור של המשולש נתניהו-אלוביץ'-ישועה בכדי לוודא שהעובדים ישרתו את הסיקור המוטה שלטענתו ביקש נתניהו. ישועה סיפק שלל התייחסויות לעיתונאים בכירים כמו איילה חסון, אלמוג בוקר, אראל סג"ל ובן כספית במסגרת עדות על הליך הגיוס לאתר. עיתונאים בכל הקשת הפוליטית התייחסו לפרשה ולכינויים שקיבלו במשפט הבכירים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    האם,בשלב כלשהו,יחפשו השופטים סיקור חיובי שלא קיים לביבי (ל"ת)
    משפט פייק 04/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רק בגלל האמירה השיקרית שנתניהו ביקש צריך לתלות את ישועה
    ממ 04/2021/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מאיפה הוא יודע מה נתניהו ביקש, הוא מעולם לא נפגש ולא דיבר איתו. איך בית משפט עובר על שקרים ברורים כל כך ללא תגובה וללא השאלה מאיפה ידע מה נתניהו ביקש. כל המערכה הזאת אלימה ומוכוונת מטרה מזוהמת
    סגור
  • 1.
    ממש הזוי!! בכל העולם הסיקור מוטה, פייק ניוז! תתבעו לדין
    מיכלי 04/2021/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין עיתון אחד שהוא ממש אובייקטיבי, אבל רוב המקומות גם לא מנסים להיות אובייקטיביים. לכל אחד יש אג'נדה וזה ידוע. גם הצופים יודעים את זה וכל אחד חושב מה שהוא רוצה. אז מה, תתבעו לדין את כל העיתונאים??? זה ממש מגוחך!!! זה רק מראה איזה עוול עושים פה לנתניהו!! ממש עושים צחוק מן הצדק.
    סגור