משפט

ישרוטל תפצה את לקוחותיה וזו הסיבה לכך

אחרי תביעה ייצוגית נגדה, ישרוטל תפצה 80 אלף מלקוחותיה ותאריך את כרטיסי החברות בשבעה חודשים. ישרוטל: "הסכם הפשרה מעיד על נכונות כנה להסדיר נסיבות בלתי צפויות עמן נאלצה ישרוטל להתמודד"
אביחי דלאל |  4
ישרוטל (צילום הדס פארוש פלאש 90)
התביעה הייצוגית נגד חברת המלונות ישרוטל הסתיימה בשבוע שעבר כשבית המשפט המחוזי בתל אביב אישר הסכם פשרה בו ישרוטל תפצה את כ-80 אלף מלקוחותיה כשתאריך את החברות במועדון הלקוחות שלה בשבעה חודשים.
כזכור, לקוחותיה של רשת המלונות ישרוטל יצאו בתביעה ייצוגית לאחר שבתקופת  הקורונה בתי המלון היו סגורים ולא יכלו לספק שירותים והטבות ללקוחות הרשומים במועדון הלקוחות של ישרוטל באותה התקופה, את המבקשים ייצג משרד עו"ד רפופורט לוין ביטון.
ישרוטל מציעה ללקוחותיה להצטרף למועדון הלקוחות בסכום של 250 שקל ובתמורה הם זוכים להטבות בין היתר בהזמנת המלונות, החברות עצמה תקפה למשך שנתיים. התביעה הייצוגית עסקה בכך שככל וישרוטל לא תאריך את תקופת החברות במועדון היא תידרש לפצות אותם כספית בשווי הנקודות שצברו.ישרוטל מנגד טענה כי נגרם נזק הדדי כי ישרוטל לא יכלה לארח במלונות. לבסוף הוחלט שישוטל תאריך את מועדון הלקוחות לכ-80 אלף לקוחות בשבעה חודשים נוספים.
מישרוטל נמסר בתגובה: "כנגד ישרוטל הוגשה בקשה לאישור תביעה ייצוגית בשם חברי מועדון חוג השמש עקב אירועי הקורונה וסגירת מלונות. בנסיבות מיוחדות אלו, למרות הטבות קודמות שניתנו על ידי ישרוטל לחברי המועדון בגין סגירת מלונותיה, ועל אף המחלוקות המשפטית עם התובע, הסכימה ישרוטל להגיע להסכם פשרה. לפי תנאי הסכם הפשרה הוארכה ללא תמורה תקופת החברות לחברי המועדון. בית המשפט אישר את הסכם הפשרה מבלי שנקבעה חבות כלשהי של ישרוטל בגין אירועי התביעה, ופסק כי מדובר בסוגיה מיוחדת אשר התעוררה בעקבות מגפת הקורונה ובנסיבות שנכפו על ישרוטל וכי הסכם הפשרה מעיד על נכונות כנה להסדיר נסיבות בלתי צפויות עמן נאלצה ישרוטל להתמודד".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אני לקוחה חוזרת של ישרוטל
    מיטל 06/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ..נהנת כול פעם מחדש ,מלונות איכותיים ,ברמה אחרת. לאור התקופה המורכבת שהעולם עבר בעקבות הקורונה .. לא מחפשת אשמים..טעו, ותיקנו. כול הכבוד יישר כוח!!
    סגור
  • 3.
    סוף טוב עם טעם רע…
    ציוני גאה 06/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בסוכות של הקורונה הזמנו 6 חדרים לכל המשפחה במלון ספורט, היו לנו נקודות לניצול ושלושה כרטיסי חברות לי ולשניים מילדי… כמובן שהחופשה בוטלה בגלל סגר ונשארנו בבית… מיד בתום אירועי הקורונה ביקשנו להזמין חופשה וראיתי שאני כבר לא חבר מועדון וגמלה בראשי המחשבה שאחרי למעלה מ 15 שנות חברות ועשרות רבות של לילות לא אזמין יותר לעולם ברשת שמחקה לי את הנקודות וביטלה את החברות שלי במועדון. עכשיו אשקול בשנית.
    סגור
  • 2.
    להיות חבר עם מי שמרמה אותך
    אחד העם 06/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למה ? לוותר על החברות לאלתר זה העונש הכי הולם
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד
    יוסי גל 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ישרוטל הוכיחה שהיא חברה המכבדת את חברי מועדון חוג השמש המכובד.נכון שרצונה של החברה הוא תולדה ישירה של תביעה יצוגית אך החברה נענתה לבקשת התובעים ולא גררה לדיונים משפטיים מייגעים.ישר כח ונקווה שהתנהנגות החברה תביא לכך שכל החברות יראו ויעשו.אגב יש לציין את מועדון חברי פתל שנהנו מהארכת החברות של פתל ללא צורך בתביעה מכל סוג שהוא.היה טוב לו ישרוטל היתה נוהגת כמתחרה הרצינית שלה בשוק רשת פתל.מכל מקום משעשו את אשר עשו ישר כח למקבלי ההחלטות בישרוטל.
    סגור