משפט

צבי האוזר הצטרף לוועדה שתאתר מחליף למנדלבליט

חבר הכנסת מ"תקווה חדשה" הצטרף לוועדה המציעה מועמדים ליועץ המשפטי לממשלה. האוזר: "היועץ אינו רק רק שומר הסף הוא גם שותף להצלחות ולכשלונות ישום מדיניות הממשלה"
אביחי דלאל | 
צבי האוזר (צילום אתר הכנסת)
חבר הכנסת, צבי האוזר נבחר הבוקר (רביעי) ברוב של 7-1 בהצבעה בוועדת החוקה, חוק ומשפט כנציג הכנסת לוועדה המציעה מועמדים ליועץ המשפטי לממשלה. ההחלטה הגיעה יממה לאחר הגשת תזכיר החוק של יו"ר המפלגה, גדעון סער, על אי כשירותו של הנאשם בפלילים להרכיב ממשלה. 
צבי האוזר אמר: "הגשתי את מועמדותי מתוך הבנה שבחירת יועץ משפטי לממשלה במדינת ישראל, זאת מלאכה מורכבת וחשובה ביחוד בעידן אבדן האמון הכללי בו אנו נמצאים.
תפיסתי היא כי היועמ"ש צריך לודא שהממשלה תפעל בדרכים חוקיות ונאותות אבל תפקידו הוא גם לסייע לממשלה לפלס את דרכה בהתאם למדיניותה ולסייע לה לעמוד במבחן התוצאה. היועץ אינו רק רק שומר הסף הוא גם שותף להצלחות ולכשלונות ישום מדיניות הממשלה. 
לאור העובדה שבמצב העניינים הנתון כמעט כל עניין, ולו הפעוט ביותר, מגיע לפתחו של היועמ"ש, האדם המתאים לתפקיד צריך להיות בעל יכולת להבדיל בין עיקר לבין טפל. לדעת במה לטפל וגם במה לא לעסוק. בכוונתי לייצג את הכנסת בצורה הנאותה ביותר וברצינות המלאה. אני מודה לחברי הוועדה ולשר המשפטים, גדעון סער, על הבעת האמון".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה