משפט

תביעת הענק של לימונד נגד הפועל ת"א: "התנהגות מחפירה"

השחקן הוותיק ומי שהיה קפטן קבוצת הכדורסל, רביב לימונד, תובע את הפועל תל אביב בכדורסל בסכום של קצת פחות מ-400 אלף שקל לאחר שלטענתו החוזה שלו במועדון הופר. כתב התביעה: "נפל קורבן למועדון שלא בחל להפר באופן יסודי וחסר תום לב הסכם מחייב ללא כל שימוע"
אביחי דלאל |  1
רביב לימונד (צילום מסך ערוץ הספורט)
שחקן הכדורסל הוותיק, רביב לימונד הגיש בשבוע שעבר כתב תביעה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב-יפו נגד מועדון הכדורסל הפועל תל אביב בסכום של 398,953 שקל באמצעות באי כוחו עו"ד רועי רוזן ועו"ד שי רן קדוש. 
על פי כתב התביעה, לימונד ובאי כוחו טוענים כי בסוף עונת 2018/2019, יו"ר המועדון ידידיה רפפורט הזמין את רביב לימונד והודיע לו על שיחרורו מהקבוצה תוך שהוא אומר לו כי "המועדון החליט לשנות כיוון" וכי הוא לא בתוכניות של הקבוצה. עוד טוען רביב לימונד כי במועדון הכדורסל שבו הוא שיחק במשך 6 עונות רצופות הבהירו לו כי הוא "סמל" במועדון והובטח לו לסיים את הקריירה בהפועל תל אביב. 
לימונד טען כי החוזה האחרון שלו במועדון היה עד לעונת 2020/2021 ואותו החוזה נחתם לאחר שלימונד קיצץ בשכרו לאחר שנודע לו באמצעי התקשורת כי המועדון נמצא בקשיים כלכליים. בפתיחת העונה לימונד נותר ללא קבוצה וחתם בתנאים פחות טובים בעירוני נס ציונה.
זה לא הסכסוך הראשון של השחקן עם הפועל תל אביב. ביולי 2019 עם הפרת החוזה, השחקן תבע באותו הנושא את המועדון ובאותו הסכום למוסד לבוררות של איגוד הכדורסל. חודש לאחר מכן, נציג הבעלים הפרטיים לשעבר בהפועל תל אביב, ידידיה רפפורט תבע את לימונד בסכום של חצי מיליון שקל על פגיעה בשם הטוב של המועדון וטען: "אמירותיו של השחקן שיקריות". בבוררות בן הצדדים, המוסד לבוררות פסק לטובת לימונד פיצוי בסכום של 90 אלף שקל. בחודש מאי האחרון, רפפורט משך את התביעה נגד רביב לימונד ארבעה חודשים לאחר שתבע את המועדון ב-5.1 מיליון שקל כשהודח מתפקידו בעקבות ארגון מחדש.
בכתב התביעה נכתב: "מדובר במקרה חמור של התנהגות מחפירה ופסולה של מועדון ביחס לכדורסלן ישראלי בכיר שהשתייך לשורותיו ונפל קורבן למועדון שלא בחל להפר באופן יסודי וחסר תום לב הסכם מחייב ותקף - שהינו בלתי ניתן להתרה ולתקופה קצובה ומוגדרת - עליו הוא חתום, ללא כל הליך שימוע ובניגוד לדין, תוך נקיטת צעדים חד צדדיים, פוגעניים ובלתי מתקבלים על הדעת". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לך תעבוד לימונד
    יוני 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סוחט כספים על ימי חופשה פשוט מביך! הרוויח 18 שנה בליגת העל. עצלן שלא רוצה לעבוד אבל הגלגל עגול ושום מועדון לא ייקח אותו כמאמן. עושה לעצמו שם רע !
    סגור