משפט

גדעון סער מקדם: עורכת הדין של נוני מוזס ליועמ"ש

יו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים וסגן ראש הממשלה מקדם את מינויה של עו"ד נוית נגב לתפקיד היועץ המשפטי לממשלה. כמו כן, סער חשף: "אין הסכמות על מינוי השופטים לעליון"
מערכת ice |  1
גדעון סער (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
יו"ר תקווה חדשה, שר המשפטים וסגן ראש הממשלה, גדעון סער מקדם את מינויה של עו"ד נוית נגב שמייצגת את המו"ל של "ידיעות אחרונות" ארנון (נוני) מוזס בתיק 2000 לתפקיד היועצת המשפטית לממשלה. 
על פי הדיווח של הפרשן הפוליטי עמית סגל באתר n12, שר המשפטים מקדם את מינויה של נגב לתפקיד והיא ככל הנראה תהיה האישה הראשונה בתפקיד. הדיונים על המועמדים לתפקיד יתקיימו עם סיום מינויי השופטים לבית המשפט העליון, הליכים שעתידים להתקיים במהלך החודש הקרוב. 
סמוך לצאת השבת, שר המשפטים התראיין בתוכנית "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח ושוחח על חלק מהנושאים. סער חשף בין היתר כי עדיין אין הסכמות לבחירת שופטים לבית המשפט העליון. 
 
סער אמר: "אני חייב להיות כן ולומר שאין לפי שעה הסכמות, אינני בטוח שביום שלישי ייבחרו שופטים בכלל". באתר "הארץ", חן מענית דיווח על פי גורמים המעורים בפרטים כי דבריו של סער נועדו לקדם את המגעים. קיים סיכוי סביר שתתקבל הסכמה על המינויים ביום שלישי, כמתוכנן.
לפי הדיווח, על התפקיד של שופטי העליון מתמודדים 24 שופטים. היא כוללת 12 שופטים בבתי המשפט המחוזיים, עורכי דין בכירים מהמגזר הפרטי, אנשי אקדמיה, פרקליט צבאי ראשי לשעבר וסנגור ציבורי ראשי לשעבר, חילונים ודתיים, שמרנים וליברלים. רק שליש מהמועמדות ברשימה הן נשים, מועמד אחד ערבי ושניים הם להט"בים.
בוועדה חברים שר המשפטים גדעון סער ושרת הפנים איילת שקד, נשיאת בית המשפט העליון חיות, חברי הכנסת עו"ד שמחה רוטמן ועו"ד אפרת רייטן, שופטי בית המשפט העליון עוזי פוגלמן ויצחק עמית ונציגי לשכת עורכי הדין, אילנה סקר ומוחמד נעאמנה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תזכירו לי מי זה סער?
    חני 07/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אה הביביסט שהגן על נתניהו בזמנו בחירוף נפש ועבר כמה גלגולים, חבר לממשלת רק לא ביבי ונתן יד לחוקים נגד היהדות וערכי המדינה וכיום רץ עם מפלגת שמאל והכל בשם הכסא. הסקרים ניבאו לו אבטלה לאחר הבחירות. כך מציל את עצמו אך מהר מאוד ייעלם מהנפה הפוליטית.
    סגור