משפט

אמזון בפרשה מביכה: בכירים הואשמו בהעברת סמים דרך החברה

משטרת הודו מסרה שמנהלי אמזון בהודו נחקרים כנאשמים לפי חוק הסמים הנרקוטיים וחומרים פסיכוטרופיים לאחר מעצר של שני גברים שנשאו 20 ק"ג מריחואנה ב-14 בנובמבר שגילתה כי היו להם קשר עימם. וגם: מה היקף העסקאות שנבדקו עד כה?
מערכת ice | 
אמזון (צילום istock, freepik)
המשטרה בהודו מסרה אמש (שבת) שהיא האשימה בכירים בשלוחה המקומית של אמזון במסגרת חוקי הסמים במקרה של הברחת מריחואנה לכאורה דרך הקמעונאי המקוון. המשטרה במרכז מדינת מאדיה פראדש עצרה שני גברים עם 20 ק"ג מריחואנה ב-14 בנובמבר וגילתה שהם משתמשים באתר אמזון הודו כדי להזמין ולהבריח עוד את החומר במסווה של עלי סטיביה, ממתיק טבעי, למדינות אחרות בהודו.
המשטרה במדינה אמרה בהצהרתה שמנהלי אמזון בהודו נחקרו כנאשמים לפי חוק הסמים הנרקוטיים וחומרים פסיכוטרופיים עקב הבדלים בתשובות שנמסרו במסמכים שסיפקה החברה בתגובה לשאלות המשטרה ועובדות שנחשפו בדיון. המשטרה לא חשפה כמה בכירים הואשמו ומה שמותיהם.
המשטרה, שזימנה בעבר ודיברה עם בכירי אמזון בתיק, מעריכה שכ-1,000 ק"ג של מריחואנה, בשווי של כ-148,000 דולר, נמכרו דרך אמזון. אמזון אמרה בהצהרה כי היא אינה מתירה רישום ומכירה של מוצרים אסורים על פי חוק, והוסיפה כי היא נוקטת צעדים נוקשים נגד מוכרים במקרה של הפרה כלשהי.

"הנושא נמסר לנו ואנחנו כרגע חוקרים את זה", אמרה אמזון על הברחת המריחואנה לכאורה. הרשויות ההודיות הגבירו בשנים האחרונות את מאמציהן לפצח את הסמים הבלתי חוקיים. שחקנים ואנשי טלוויזיה הודים בעלי פרופיל גבוה היו תחת בדיקה של פקידי סמים מאז השנה שעברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה