משפט

טורנדו תחטוף תביעה מרותם סלע? "אונסת את מרשתי להמשיך"

ענקית המזגנים שתבעה את הדוגמנית/מגישה ב-2.5 מיליון שקל על ההסכם הנרקם עם בנק דיסקונט בה תשמש פרזנטורית שלה בבלעדיות, סופגת אש מעורך דינה: "טורנדו באופן כוחני וברוטאלי מנסה לאנוס את מרשתי להמשיך ולשמש הפרזנטורית שלה, זאת ללא כל קשר להתקשרות מרשתי עם בנק דיסקונט"
מערכת ice | 
רותם סלע. קסטרו (צילום דודי חסון)
לאחר שטורנדו הגישה תביעת ענק נגד השחקנית, המגישה והדוגמנית רותם סלע, בדרישה לאסור עליה לחתום עם חוזה לקמפיין בבנק דיסקונט עם הסכם "בלעדיות", שיהפוך אותה לפרזנטורית של הבנק, בסביבתה הגיבו לתביעה בגובה 2.5 מיליון שקל.
עו"ד שי אליאס שמייצג את רותם סלע וסוכנות ADD שמייצגת אותה: "התביעה גובלת בעזות מצח של ממש, חסרת כל בסיס עובדתי או משפטי, ההסכם שבין טורנדו למרשתי הסתיים ביום 31.12.2021. למרות כל זאת, טורנדו באופן כוחני וברוטאלי מנסה לאנוס את מרשתי להמשיך ולשמש הפרזנטורית שלה, זאת ללא כל קשר להתקשרות מרשתי עם בנק דיסקונט".
 
עוד הוסיף: "לראייה, מרשתי משמשת פרזנטורית של חברת סמסונג ומותג רהיטי קאזה, ועוד צפויים למרשתי דברים יפים ונהדרים בהמשך הדרך. ברצוני להדגיש, כי מרשתי תתבע מטורנדו את הכספים המגיעים לה בגין כל נזק שייגרם לה".
אגב, סלע טענה באמצעות עו"ד אליאס כי ההסכם עם טורנדו תקף רק עד סוף 2021 וכי הארכתו לשנת 2022 דורשת אישור ממנה, מה שלדבריה לא קרה. לטענת המגישה, פנייתה של ענקית המיזוג לבנק דיסקונט במטרה להביא לחיסול ההסכם בין הצדדים ועשויה לפגוע בה כלכלית, מה שיכול לגרום לכך
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה