משפט

אביבית בר זוהר תובעת בענק את אשתו של החבר

אושיית הרשת ואשת העסקים, אביבית בר זוהר, לא מוותרת למסע ההכפשות של פרודתו של בן זוגה, איש העסקים קווין צרפתי, ותובעת בחצי מיליון שקל לאחר שזו גם פרצה לדירתה והכתה אותה "נזקים תדמיתיים וכלכליים קשים מאוד"
מערכת ice |  8
אביבית בר זוהר ועורך דין אסף שרעף (צילום באדיבות המצלם)
אשת העסקים והידוענית, אביבית בר זוהר, לא וויתרה על מסע ההכפשות כביכול של פרודתו של בן זוגה, איש העסקים הצרפתי קווין צרפתי בן ה-38, והגישה תביעת לשון הרע בבית משפט השלום בתל אביב, בסך של חצי מיליון שקל נגדה באמצעות עורכי דינה אסף שרעף ורחל למברג.
ברקע הדברים: הזוגיות המתוקשרת בין בר זוהר וצרפתי שהחלה לאחר משבר הנישואים אותו חווה וכאשר בכוונתו להתגרש, והאמירות הקשות של פרודתו לאחר שנחשפו היחסים בין השניים בתקשורת בתכנית של אופירה וברקו. באותה תכנית, כזכור, חשפה בר זוהר כי היא עומדת להפוך לאמא ובכוונתה להקים משפחה עם בן זוגה וכי השניים החלו בהליך רפואי לקראת ילד ראשון.
 
לאחר התכנית, החלה פרודתו של צרפתי לצאת במסע כנגד אביבית בר זוהר, כך על פי כתב התביעה, וזכור במיוחד הריאיון שנתנה למאקו סלבס ליפעת הללי אברהם בדצמבר 2021, שם האשימה כי "אביבית גנבה לי את החיים והמשפחה שלי". לדבריה, באוקטובר האחרון, בעלה ואיש העסקים קוון צרפתי, קם באופן מפתיע ועזב אותה ואת שני ילדיה (בן חמש ובת שנתיים) והם החלו בהליך גירושים, אם כי עדיין לא התגרשו רשמית. 
עוד הוסיפה: "אני באתי אחריו לארץ לפני עשר שנים, עזבתי את כל מה שהיה לי בפריז, משפחה, חברים, עבודה בתור מפיקת חתונות. עכשיו עם שני ילדים קטנים יום אחד הוא הודיע לי שהוא עוזב ואחר כך הבנתי שזה בשביל אביבית. נשארתי בלי כלום. אין לי כסף, אין לי עבודה ואין לי פה כלום. עושה את כל מה שאפשר מבחינה משפטית כדי שאוכל לחזור לצרפת עם הילדים שלי".
על פי כתב התביעה, גם לפני הריאיון במאקו, פנתה הנתבעת למספר כלי תקשורת כדי לפרסם את דיבתה נגד בר זוהר. בנוסף בהודעות ששלחה האישה לבן זוגה לשעבר, הרבתה להשתמש במילים פוגעניות כנגד בר זוהר, כמו: מפלצת, נערת ליווי, זונה, מופקרת וכדומה. בהודעות אף התייחסה הפרודה להליך אותו עוברים השניים להבאת הילד וכתבה (בתרגום מצרפתית לעברית): "היא תלד מפלצת עם תסמונת דאון בדיוק כמוה אמן".
אולם לטענת כתב התביעה, פה לא נגמר הסיפור. בינואר השנה פרצה הנתבעת לדירתה של בר-זוהר ואף תקפה אותה במכות וחבטות במשך דקות. דבר שהוביל להגשת תלונה במשטרה נגדה: "מעשיה של הנתבעת גרמו להשפלתה, לביזויה ולפגיעתה של התובעת הן ב"ד' אמותיה" והן מול קבל עם ועדה ועלולים לפגוע בשמה הטוב של התובעת, במשרתה, בעסקיה ובמשלח ידה", נכתב.

מתוך הסטורי של בר-זוהר
לאחר שפרודתו של צרפתי לא הגיבה למכתב ההתראה, הוגשה התביעה לבית המשפט כנגד הפרסומים שפגעו בשמה של אביבית בר זוהר, פרסומים שגם הביאו נזק לתדמיתה ולפרנסתה, וכן פיצוי עבור הפגיעה בפרטיות בחדירה לדירה כמו גם על התקיפה. סך הכול דורשים עורכי דינה של בר-זוהר עבורה 500,000 שקל.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    אביבית הזאת היא זונה נטו.
    אורן 01/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יביא ממך ילדים.כולך סירחון עדיף לזיין בובה מתנפחת מלזיין אותך.גם רקובה מבחוץ וגם רקובה מבפנים.אל תדאגי חשבת שהלכת על צרפתי כי אף ישראלי לא רוצה לטבול את הבולבול שלו בתוך הפות שלך.גם הצרפתי בסוף יבין שאת זונה מסריחה ומלוכלכת ויזרוק אותך לאחר כמה מעשים אנאליים.
    סגור
  • 7.
    זה סטורי!! בחיי, מאמין לכל מילה שלה.
    גבר ישראלי 03/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמין לה, היא אדם כל כך כנה עד כדי תמימות ממש. מה רוצים ממנה?
    סגור
  • 6.
    רבקה היקרה
    Liron 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אנחנו מבינים אותך , תני לו שילך עם המוטציה המהלכת .. עוד מעט כל הסיליקון שלה יתפוצץ ותהיה אביבית זריבי
    סגור
  • 5.
    אביבית את חלאת המין הנשי !!! (ל"ת)
    ירון 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 4.
    לא
    אור 03/2022/22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יודעת כלום !! אבל מתגרשים מחכים קצת ואז הלאה. לא בתוך סטטוס מייצרים עוד אחד...
    סגור
  • 3.
    איכס איזה ״גבר״ דוחה !
    שרון 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    9 1
    פעם בוגד, תמיד יבגוד ואביבית את תת רמה וכמה שהוא פגע באישתו וילדיו, יחזור אלייך כפליים ! תתביישו לכם !!!
    סגור
  • 2.
    אביבית פרוצה ב 2 שקל
    א 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פרוצה שכמותך גם שכבת עם בעלה וגם תובעת אותה לא מגיע לחלאה כמוך להיו אמא תרדי לנו מהמסך
    סגור
  • 1.
    אני בחיים לא הייתי מפרקת משפחה של אנשים אחרים
    מיכל 03/2022/21
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לא הייתי מסוגלת להביט על עצמי במראה. ערכים בסיסיים לפני הכל.
    סגור