משפט

קובלנץ מבקש לבטל את פיטוריו: "היו לא ענייניים"

אחרי שפוטר בחודש שעבר, המנכ"ל בשבע השנים האחרונות טען בבקשה לצו המניעה נגד פיטוריו כי פוטר ממניעים "אישיים ולא עניינים", כשהוא מפנה אצבע מאשימה לכיוונו של היו"ר, גלי עומר
מערכת ice | 
גיל עומר, אלדד קובלנץ (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בסוף החודש שעבר הודיע תאגיד השידור כי המנכ"ל אלדד קובלנץ יסיים את תפקידו לאחר שאייש אותו במשך שבע שנים. קובלנץ, שטוען כי פיטוריו נבעו ממניעים "לא עניינים", הודיע אז כי הוא מתכוון להילחם בהחלטה, כאשר ב-26 במאי צפוי להתקיים בבית הדין לעבודה בירושלים בבקשה לצו המניעה שהגיש. 
קובלנץ, שהגיש צו מניעה כאמור טוען כי בהליך השימוע מולו נמצאו פגמים המחייבים את ביטול הפיטורים כשהוא מבקש לבטל את ההחלטה בעניינו. קובלנץ טוען כי ההחלטה התקבלה על פי מניעים אישיים של מועצת התאגיד, כשהוא מפנה אצבע מאשימה במיוחד לכיוונו של היו"ר גיל עומר, שלטענתו הקים במיוחד את ועדת פוטרקצ'יה שבחנה כזכור את הטענות על דרכי הניהול של התאגיד. 
 
לטענתו של קובלנץ, בתאגיד לא באמת ניסו להסיק מסקנות שעלו בוועדה, אלה השתמשו בה על מנת לנסות להכפיש אותו. יש לציין כי לאחר קיום הוועדה, קיבל התאגיד פרק זמן של כחצי שנה לשפר את היחס לעובדים, אך לטענת קובלנץ, במקום זאת בחר דווקא להתמקד בניסיונות לסיים את תפקידו. 
כזכור, ועדת פרוקצ'יה, אשר בחנה את יחסי העובדים בתאגיד, מצאה כי בחברה התקיימו התעמרויות בעובדים וכן הטרדות מיניות, כאשר מסקנות הוועדה דיברו על כך שהאחריות השילוחית לדברים היא של המנכ"ל, אלדד קובלנץ, שזומן לשימוע, זאת למרות שהוועדה נתנה לו תקופה של חצי שנה על מנת לתקן את הליקויים בהתנהלות בין עובדים בחברה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה