משפט

הורשעה בסרסרות, בכמה החמיר בית המשפט את עונשה?

אישה שהורשעה בהפעלת מכון ליווי וביצוע עבירות מס בסך מיליוני שקלים נענשה בשנתיים מאסר בפועל וקנס של 200 אלף שקל, אך לאחר ערעור הפרקליטות, עונשה הוחמר משמעותית. כמה זמן תשב בכלא וכמה תשלם?
מערכת ice |  6
אילוסטרציה (צילום Pixabay)
בית המשפט העליון קיבל השבוע את ערעור הפרקליטות והחמיר את עונשה של אישה שהורשעה בהפעלת בית בושת וביצוע עבירות מס בסך מיליוני שקלים, משנתיים לשלוש שנות מאסר. 
הנאשמת הודתה בכתב האישום כי הפעילה בית בושת בו ניהלה שירותי מין בתשלום במשך כשמונה שנים בבניין בתל אביב. על מנת להסתיר את פעילות מכון הליווי, שילמה הנאשמת אלפי שקלים בחודש לאישה אחרת עבור ניהולו, ניקיונו וניהולו השותף מכל הבחינות. בהנחייתה, אותה אישה שתפעלה את המכון בפועל נרשמה ברשות המסים כעוסק מורשה על מנת להסוות את היותו של העסק מכון ליווי.
הנאשמת הורשעה על פי הודאתה בעבירות סרסרות למעשה זנות, החזקת מקום לשם זנות, פרסום שירותי זנות ובנוסף, לא דיווחה על הכנסה והתחמקה במס בסך של כ-22 מיליון שקל. תחילה הטיל בית המשפט עונש של 24 חודשי מאסר וקנס של 200 אלף שקל, זאת בנוסף לחילוט סכום של 1.4 מיליון שקל מכספי הנאשמת. 
העונש היה רחוק מלספק את המחלקה הפלילית והמחלקה הפיסקאלית בפרקליטות המדינה, שהגישו לבית המשפט העליון ערעור הקורא להחמיר את עונשה של הנאשמת, כשאלו משתמשים בטיעונים של משך הזמן שבו בוצעו העבירות, הפגיעה הקשה שנעשתה בנשים וניצולן וכן עבירות המס החמורות. את אותו ערעור קיבל בית המשפט העליון שגזר על הנאשמת 36 חודשי מאסר בפועל. 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    שלטון הרשע בישראל
    יהודה 06/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הצביעות חוגגת.... הפרקליטות מחבקת ערבים ומחבלים ושונאי ישראל האשה שהחזיקה נשים בעבודה לפרנסתם בצורה מסודרת היא טובה עשרת מונים מכל רשעי הפרקליטות "הצבועים ואוהבי מחבלים "
    סגור
  • 5.
    ביזיון . במקום למסד את הזנות (ל"ת)
    איל 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    מסכנה
    טובה 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בטוח שהיא מחפה על גבר.
    סגור
  • 3.
    תגובת הפמיניסטיות? צרצרים
    עידן שדה 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קרה בנות? היום אתן בשקט שמדובר באחות שלכן? זה בטח הפטריארכיה השתלטה עליה חחח
    סגור
  • 2.
    טעות קשה הזנות הממוסדת מצילה חיי נשים
    מנה 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בית המשפט מאפשר לעולם התחתון להפעיל זנות במיסתרין ולפגוע בנשים הזנות היתה ותשארת תמיד טעות משפטית קשה.
    סגור
  • 1.
    הרשעת ה"מדאם"
    יהודה ר. 06/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל רק שלא ממצים כך את הדין עם פוליטיקאים שסרחו, או שאחראים לכך, שכספי ציבור ירדו לטמיון. הסקנדל האחרון: בי"ס לשחיטה כשרה, והרב הראשי הספרדי.
    סגור