משפט

אייל גולן עולה למתקפה: המהלך הדרמטי בפרשת "משחקי חברה"

הזמר איל גולן גולן פנה ישירות לפרקליט המדינה בעקבות הערר שהגישו המתלוננות בחודש שעבר. במכתב טוען לשינוי גרסאות במטרה להפליל ומבקש להפיל את התיק
מערכת ice |  12
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
הזמר אייל גולן פנה היום (רביעי) לפרקליט המדינה עמית אייסמן באמצעות פרקליטו, עורך הדין טל גבאי וחשף בפעם הראשונה בצורה מלאה, את ההתייחסות לטענות נגדו מצד ט' ונ' בפרשת משחקי חברה. כך דווח בחדשות 13. ועל פניו מהפנייה נראה שישנן טענות שפרקליט המדינה יצטרך להידרש אליהן.
הדבר החשוב ביותר מבחינתו של גולן הוא העובדה שפרקליטו עו״ד גבאי מצביע בעצם על שורה של סתירות מאוד מאוד עמוקות בגרסאות של ט' ונ' בין הגרסא שנשמעה מפיהן בשנת 2013 שם הן טענו למערכת יחסים בהסכמה עם אייל לבין גרסתן הנוכחית בתביעה האזרחית ובתלונה במשטרה לפיה הן כלל לא היו מעוניינות ביחסים אלה. כמובן שאייל גולן גם בחקירה במשטרה מעיד שהיחסים היו בהסכמה מלאה וברצון חופשי. כאשר גרסתו מתיישבת עם גרסתן המקורית של ט ו-נ. 
בפנייה לפרקליט המדינה, עו״ד גבאי מצביע על סתירות ישירות גם באירועים עצמם שנטענים היום בכתב התביעה האזרחי ובתלונות החדשות. גולן בעניין הזה נסמך בין השאר גם על מסמכים שהמדינה חשפה במסגרת ההליך. 
 
בנוסף הטענה של אייל גולן מתייחסת למצב שבו בעצם עלול להיווצר עינוי דין, של עיסוק משטרתי חוזר בתיק שכבר נסגר בעבר, שהרי בשנת 2013 הדברים נבחנו באופן יסודי. בהקשר הזה עו״ד גבאי טוען שהתלונות וגם הערר משמשים כמנופי לחץ על גולן בתביעה האזרחית.
כאמור המכתב נשלח לפרקליט המדינה שיידרש לסוגיה. אם ימצא את הטענות של גולן כמוצדקות, זה ישפיע על החלטת המדינה בבקשה שהגישו התובעות אחרי קרוב לעשור, לערער על סגירת התיק בפרשת "משחקי חברה" ויוביל  לגניזה של התיק של אייל מחוסר אשמה.
 
אייל גולן חוגג עם אופירה אסייג. צילום אינסטגרם
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 9.
    איל גולן
    שושנה 07/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא רוצים לרדת ממנו החולי קנאה ? למה לא נטפלים למאיר כהן לסער ולכל המטרידנים באמת ? איל לא צריך להטריד אף אחד ,כל בחורה אישה תרדוף אחריו ,הוא לא צריך לרדוף אחרי אף אחד וכולכם יודעים את זה קנאים רדו ממנו כבר !
    סגור
  • 8.
    אחת שיודעת
    אחת שיודעת 07/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה שכבר לא בחיים. העריצה את היצור הזה. אסף אותה וכמתנה הגשים לה חלום לא ארחיב את שעברה. בתנוחות המשפילות ולאחר שסיים ,ביקש שתפנק את הנהג והחבר. כל זה תחת שורות לבנות "תריצי שורה זה כיף" החוויה שלה היתה מטלטלת. לאחר מכן התדרדרה,עד שהתאבדה. הוא קונה את כולם בכסף המלוכלך שלו. חסר כישרון. אולי הן לא זוכרות,משנות גירסה...אולי גם הן
    סגור
  • 7.
    אם היית נוגע בבת שלי היית כבר בתימן איזה כיעור
    גועל נםש עם מעריצים 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יומך יגיע
    סגור
  • 6.
    אייל גולן המלך
    א.ל 07/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אייל גולן מלך עולם המוזיקה קנאים יחיו ויסבלו משתבח כמו יין עם הזמן יותר ויתר הקנאה אוכלת אותכם אין,מה לעשות אייל גולן המלך יצא זכאי והוא הזמר היחידי שעשה פעמיים פלומיד יום אחרי יום ומילאה אתה הכול אייל המלך,
    סגור
  • 5.
    עבריין מין חובב קטינות ומעלים הכנסות. חלאה (ל"ת)
    אחד 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • טען עוד
  • זבל
    מיקה 10/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אייל גולן פח אשפה
    סגור
  • לא עבריין מין לא חובב קטינות ולא מעלים הכנסות
    אחת 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נמאס כבר מכל הפריחות שמנסות לסחוט כסף. אייל גולן זמר מצליח ועשיר. כל הקנאים והרעים לא יצליחו או יתעשרו בשל קנאתם. לגבי ההכנסות: לך תלשין למס הכנסה.
    סגור
  • 4.
    הייתה ילדה בת 14 שהוא אנס לה תגוף ואת הנשמה
    יודע 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    3 7
    אל תסלחו לו בבקשה
    סגור
  • די כבר עם ההכפשות
    בית משפט קבע: סליחה! 07/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אייל גולן זמר מצליח וימשיך להצליח, אוהב את ילדיו, וכן גם עשיר. הקנאה לא מועילה. הוא ימשיך לגדול ולהתפרסם. אייל גולן מקסים עם קול פעמונים. הוא זמר ענק
    סגור
  • 3.
    מזרחי מזרחי תרדוף
    בן 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 6
    בחסות מדינת השמאל הרדיקלי
    סגור
  • 2.
    בית"ר ירושלים
    יוסי 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הוא מפחד על התחת שלוווווו פתאום אנס מניאקקקקקק
    סגור
  • 1.
    אמנים.
    טובה. 07/2022/07
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אייל גולן. גם כשאתה יודע שהבנות היו קטינות, לא היית צריך לעשות את המעשים הנבזים הללו. זה שיש לך כסף, לא מקנה לך זכות למעשים מזעזעים שכאלה. סה"כ, בראייה שלי אני רואה אדם מסכן, שכל מה שאתה עושה בחוץ, קיבלת את זה בבית. צר לי עליך. אפשר רק להתפלל שה' יברך אותך בחזרה בתשובה שלמה. אמן.
    סגור