משפט

שני תושבי רהט נעצרו בחשד שרצחו בגלל משקה - ושוחררו

עאדל אבו סמור מרהט נרצח במהלך קטטה שפרצה בליל אמש בלופט בחדרה. 2 תושבי העיר נעצרו והכחישו את המיוחס להם. בית המשפט שחררם למעצר בית מחוסר ראיות: "סיבת המוות לא ידועה, אין עדויות שהכו אותו"
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
שני תושבי רהט, רג'אח אל-ביחי בן ה-27 וסלמאן בני עוקבה בן ה-30, נעצרו היום (א') בחשד לרצח תושב עירם עאדל (30). הנרצח מת במהלך קטטה שפרצה בליל אמש בלופט בחדרה, כשהחשד הראשוני היה כי נדרס למוות. בית משפט השלום בעיר שחרר אותם מחוסר ראיות, בקובעו כי לא ניתן לקבוע את החשד הסביר נגדם - במיוחד שסיבת המוות של המנוח אינה ידועה. 
 
לפי החשד, במהלך הערב שבילו יחד השלושה, אבו סמור שפך בטעות משקה על אדם אחר שבילה במקום. התפתחה קטטה. בשלב מסוים, אבו סמור הצליח לחמוק מהקטטה, לעלות לרכבו עם אחד החשודים, ולנהוג לכיוון בית חולים הלל יפה בחדרה. במהלך הנהיגה הוא התעלף והתנגש ברכב אחר.
לאחר התאונה, הגיע חשוד נוסף לזירת התאונה ודיווח למד"א על ההתנגשות. צוות מד"א הגיע לרכבו של אבו סמור, ופינה אותו אותו לבית החולים הלל יפה כשהוא במצב אנוש, ושם נקבע מותו. 
החשודים הכחישו את המיוחס להם וטענו כי עזרו לאבו סמור ולא פגעו בו. כאמור, סיבת המוות עדיין לא ידועה, וגופתו נשלחה לנתיחה שלאחר המוות במכון הפתולוגי באבו כביר.
 
עורך הדין מוחמד רחאל המייצג את החשודים: "הוכחתי בפני בית המשפט שלשני העצורים אין קשר בגרימת מותו של המנוח והם לא פגעו בו. טענות המשטרה הן חסרות בסיס. את המנוח תקפו אנשים אחרים, ככל הנראה מאזור המשולש, שטרם נעצרו. על המשטרה להגיע לחקר האמת ולא לעצור אנשים ללא הוכחות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה