משפט

יוצר שנות ה-80 מתפוצץ: "מנגנון מאפיוזי, פשוט לא ייאמן"

מני אסייג, שיצר ביחד עם אחיו שלום אסייג את סדרת הלהיט של רשת 13, שנות ה-80, הביע תמיכה בעו"ד גיא בוסי, שטען שנפתחו נגדו חקירות מס בעקבות דבריו בתקשורת בתקופה האחרונה נגד הפרקליטות ומערכת המשפט: "עורך דין צמרת אמר לי: 'ממש לא בא לי שיעשו לי פשיטה על המשרד מיד אחרי הפרסום'"
מערכת ice |  1
בית משפט (צילום vecteezy)
חקירות המס שנפתחו נגד עורך דין גיא בוסי מאז החל להתראיין ולהשמיע טענות קשות נגד הפרקליטות, עם ובלי קשר לראיונו של משה סעדה לעמית סגל, ממשיכות לעורר סערה.
תחילה, בוסי התראיין לשרון גל ברדיו גלי ישראל ואמר: "מדובר במיליציה לא חמושה שהשתלטה עלינו. הם מאמינים באמונה שלמה שהם יודעים מה טוב לנו. שי ניצן באמת מאמין שהוא לואי ה-14 שהוא הוא הדמוקרטיה. תתנתקו ותסכלו על תוכן הדברים שיש כאן - חבורה של עבריינים שהשתלטה עלינו. מנסים לחסל חשבונות? גם מתוך כלא אמשיך לומר את האמת, מה נראה להם? שאשתוק. שילמתי ואני משלם מיסים כחוק תמיד. החקירות נפתחו מאז התחלתי לדבר…״.
 
מי שהגיב לכך הוא לא אחר מאשר יוצר הסדרה 'שנות ה-80', מני אסייג, שתקף: "זה פשוט לא ייאמן!!! רק לפני כמה ימים ישבתי לקפה עם עו״ד צמרת שסיפר לי על המנגנון המאפיוזי דברים שירעידו את אמות הסיפים. שאלתי אותו מדוע הוא לא מפרסם והוא ענה: ״ממש לא בא לי שיעשו לי פשיטה על המשרד מיד אחרי הפרסום. אני רוצה להמשיך לעבוד״.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין אם הבוסי הזה היה אשכנזי
    אני 08/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מני אסייג גם היה מגן עליו? או רק בגלל שהוא מזרחי?
    סגור