משפט

פרשת 'הסרסור בסוהרות': מפקד כלא גלבוע נחקר באזהרה במשטרה

מפקד כלא גלבוע לשעבר, אשר פיקד בתקופת פרשת "הסרסור בסוהרות" נחקר באזהרה במשטרה ושוחרר בתום החקירה לביתו
מערכת ice |  2
כלא אילוסטרציה (צילום unsplash)
אחרי חודשים בהם שכבה פרשת "הסרסור בסוהרות" ללא כל התקדמות, המשטרה בימים האחרונים פועלת במהירות לחקירתה. אתמול הביעה הסוהרת הנאנסת נכונות לעימות מול האסיר הביטחוני החשוד באונס  שהודה ש"קיים יחסי מין מלאים" עם סוהרות. המשטרה עושה מאמץ כדי להשיג סוהרות נוספות שהוטרדו ויסכימו לתת עדות ולהתעמת גם כן. 
היום מפרסם לירן לוי, כתב המשטרה של ידיעות אחרונות, על חקירה נוספת ומשמעותית. גם מפקד הכלא לשעבר, שבתקופתו התרחשה הפרשה החמורה, נחקר באזהרה ושוחרר בשלב זה לביתו. סשלב זה לא נמסרו פרטים נוספים לגבי מה שעלה בחקירה ויהיה מעניין לראות לאן וכמה גבוה תופנה לבסוף האצבע המאשימה בסיפור המזעזע הזה. 
 
סערה קטנה נוספת פרצה כשהמחבל עטאללה ביקש באמצעות עורך דינו להיחקר חוקר גבר ולא על ידי חוקרת, כיוון שהדבר גורם לו לחוסר נוחות. במכתב שהעביר עורך הדין נתכב כי המחבל "חש חוסר נוחות לשטוח גרסתו בפני אישה" ויש "להסיר כל חסם מפני חקר האמת ולאפשר לו למסור גרסתו בפני חוקר גבר".
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סדום ועמורה - בחסות המדינה...
    יוסי המדביר 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מילים לתאר את הזוועה. מי היה מאמין שככה המדינה תדרדר. אם לא יעשו פה מלחמת חורמה ויעיפו את כל הקצינים בכלא הזה להרבה שנים בכלא - זה עלול להגיע למקומות עוד יותר גרועים.
    סגור
  • 1.
    מפקד הכלא באסם קשקוש הועבר לפקד על מתקן כליאה אחר בשב"ס (ל"ת)
    מנחם 08/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור