משפט

דרמה בארה"ב: סוכני FBI פשטו על אחוזתו של טראמפ

סוכני ה-FBI פשטו על אחוזתו של הנשיא לשעבר של ארצות הברית דונלד טראמפ בפאלם ביץ' שבפלורידה. זאת, לאור הבקשה של הארכיון הלאומי האמריקאי להוציא משם 15 ארגזים ובהם מסמכים ורשומות מתקופתו כנשיא
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום Shealah Craighead, הבית הלבן)
כ-30 סוכני ה-FBI פשטו הלילה (שלישי) על ה"מאר-א-לאגו", אחוזתו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ בפאלם ביץ' שבפלורידה. זאת, לאור בקשתו של הארכיון הלאומי האמריקני להוציא משם 15 ארגזים ובהם מסמכים ורשומות מתקפותו כנשיא, בהם גם מסמכים מסווגים. לפי הדיווחים, החיפושים בביתו קשורים גם בחקירה של משרד המשפטים האמריקני נגד טראמפ, על מעשי טראמפ להפיכת תוצאות הבחירות.
הנשיא לשעבר, ששהה במגדל טראמפ בניו יורק בעת הפשיטה, תקף את מערכת אכיפת החוק במדינה: "אלה זמנים אפלים עבור האומה שלנו. האחוזה נכבשה על ידי קבוצה גדולה של סוכני FBI. זוהי התנהגות בלתי הולמת של התביעה וזה הנשק של מערכת המשפט למנוע ממני להתמודד שוב לנשיאות". לדבריו, הפשיטה על אחוזתו אינה הכרחית הרי שהוא שיתף פעולה עם כל סוכנויות הממשלה בנוגע לחקירה שמתנהלת נגדו.
 
הפשיטה על אחוזתו של הנשיא לשעבר הוחלטה בעקבות החשד הגובר במערכת המשפט האמריקנית שטראמפ לקח מסמכים מסווגים שהיה אמור למסור לארכיון הלאומי, מהבית הלבן ל"מאר-א-לאגו". "פשיטה כזו יכולה להתרחש רק במדינות עולם שלישי", הוסיף טראמפ. "למרבה הצער, אמריקה הפכה כעת לאחת מאותן מדינות מושחתות ברמות שלא נראו בעבר. הם אפילו פרצו לכספת שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה