משפט

חברת 'סלברייט' נתבעת במיליוני שקלים לאחר שהאשימה ב'סחיטה באיומים'

דוד ספקטור והחברה שבבעלותו 'העולם החופשי' הגישו לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע נגד חברת "סלברייט" על כך שהכפישו אותו בתגובה שהעבירו לאייטם ספורסם באתר ועיתון "כלכליסט"
אבי פוגל | 
יוסי כרמיל (צילום שלומי יוסף)
בכתב התביעה נטען , מספר ימים לאחר שהגיש ספקטור תביעה לבית משפט המחוזי ע"ס 7 מיליון ש"ח נגד חברת "סלברייט" שלטענתו נגזלו ממנו, פורסמה כתבה של העיתונאי גולן חזני ב"כלכליסט" שכותרתה "האם סלברייט חיפשה חומר מפליל על בעלת המניות הגדולה בחברה" ובמסגרתה, סקרה בין היתר בקצרה את התביעה שהוגשה.
הכתבה כללה בין השאר הכפשות רבות של ספקטור באופן אישי כמו: "סחטן סדרתי" והאשימה אותו ב"סחיטה באיומים", וכן, בתגובה, ציינה "סלברייט" שההתקשרות שלה עם ספקטור הופסקה כביכול "בשל פגמים שפגעו באמון כלפיו", כך לפי התביעה.
 
בעקבות כך מבקש ספקטור בתביעת הדיבה לפצות אותו על ההכפשות בסכום של 700,000 שקל. לטענתו פרסום הדברים תוך ידיעה שאינם נכונים ושלא בתום לב, מהווים הוצאת לשון הרע זדונית. כמו כן טען כי התגובה שפרסמה "סלברייט" הסבה ומסבה לו נזקים קשים ומשמעותיים.
תגובת חברת סלברייט: "דוד ספקטור עשה לו הרגל לתבוע את הגופים המעסיקים אותו. לאחרונה הסתבר לנו כי 'השיטה של ספקטור' קנתה לו פרסום ברבים: תחילה הוא מעלה דרישות שכר מופרכות שאינן מעוגנות בהסכם, לאחר מכן הוא פוצח במסכת איומים כנגד נושאי משרה בחברה המעסיקה, בהמשך הוא מאיים בתביעה בהנחה כי החברה תעדיף לסגור בפשרה שקטה. לבסוף, ובלית ברירה, הוא נאלץ לממש את איומיו ולתבוע תביעה מופרכת, בכדי לייצר לחץ תקשורתי לטובת הליכה לפשרה. כמו במקרה של בית החולים הדסה אותו תבע תחת טענות דומות והפסיד לו הפסד צורב בבית המשפט, גם כאן מדובר בתביעה מופרכת שיסודה בסחיטה וסופה שתידחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה