משפט

פארסה בכביש 6: נכה בלי רכב נקנס במאות שקלים

בגלל קנס של 2 שקלים מכביש 6 חוצה צפון, שתפח לכדי 600 שקלים, בעל צרכים מיוחדים מאזור המרכז עומד מול הליכי הוצאה לפועל. כל זאת, כשאפילו אין לו רכב
מערכת ice |  2
כביש 6 (צילום פרטי עריכה אייס)
על פי פרסום ראשון של אדר גיציס אמש (שלישי), כביש 6 חוצה צפון שוב מככב בפארסה חדשה. גיציס מסר כי נפתח תיק הוצאה לפועל מטעם המפעילים נגד אדם בעל צרכים מיוחדים שלא שילם לכאורה קנס בגובה שני שקלים שתפח במשך שנים לכ-600 שקלים בסך הכל.
יש לציין שעל פי החוק, לאחר שאותו בעל צרכים מיוחדים מאזור המרכז לא עמד במועדים התשלום שניתנו לו לכאורה, הוחלט לפתוח נגדו בהליכי הוצאה לפועל. לפני מספר ימים זכה לשיחת טלפון בה הוסבר לו כי נסע בכביש האגרה אך לא שילם במועד ועל כן נפתחו נגדו תיקים בהוצאה לפועל וייתכן כי יעמוד בפני עיקולים אם לא ישלם.
 
בתגובה לדברים שנמסרו לו, טען כי "מעולם לא נסע בכביש המדובר, מעולם לא קיבל מכתב או התראה על קנס וכי ואין לו בכלל רכב פרטי כבר שנים". במשרד עורכי הדין שטיפל בבקשת כביש 6 חוצה צפון, התעקשו. רק לאחר שהפעיל עורך דין שהגיש ערעור בשמו והסביר את העובדות כי אכן אין לו רכב, התיק נסגר.
עו"ד מוטי לוי מסר ל-N12 כי "מרשי הפך קורבן נוסף, הפעם פגיע וחלש, של ההתנהלות הנלוזה של כביש 6 חוצה צפון שפועלת אך ורק מבצע כסף, במטרה לנפח את החוב". הוא הוסיף כי "במקום להרים טלפון וליידע את הנהגים על החוב כשהוא עומד על שקלים ספורים, בוחרת לעשות זאת רק לאחר שהיא פותחת תיקי הוצאה לפועל והחוב עומד על 600-1200 שקלים, הכל כאמור מבצע כסף".
תגובת כביש 6 חוצה צפון לכתבה של גיציס: "מדובר בטעות חריגה מאוד בזיהוי לוחית הרישוי שהובילה אל הנהג הלא נכון. הכביש מרושת במצלמות וטכנולוגיות מתקדמות שמטרתן למנוע טעויות מסוג זה ככל האפשר, ואכן ע״פ הנתונים אחוז הטעויות נמוך מאוד. מרגע שהתבררה הטעות – התיק נסגר בתוך ימים בודדים, והלקוח עודכן בכך באופן מיידי. אנו מתנצלים על הטעות ומודים על תשומת הלב. מוקד כביש 6 חוצה צפון זמין ללקוחותיו בטלפון ובאתר האינטרנט לכל שאלה ועניין".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי שנתן לשפיר את הזיכיון הוא פושע
    א.ל. 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי שהחליט שיהיו 2 מערכות גביה בכביש 6 הוא מנוול ומושחת הגיע הזמן שהמדינה תאחד את 2 הכבישים למערכת גבייה אחת
    סגור
  • 1.
    גם מתים מקבלים שם חיובים
    חיים 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני כשנה התקבלה בקשת תשלום על נסיעה בכביב 6 צפון על שמו של חמי ז"ל שנפטר לפני 6 שנים, הרכב המופיע בדרישת התשלום היה בבעלותו עד 2006 והורד מהכביש טוטל לוס ע"י הביטוח. בשיחה עם מוקד 6 צפון הודה הנציג שאכן היתה קריאה שגויה של המספר והבטיח לבטל. לאחר מספר חודשים נשלח אלינו שוב אותה דרישת תשלום שהיתה בסך ששה שקלים בלבד. מכיוון שהבנו שכנראה יושבים שם רמאים ומכיוון שהסכום נמוך נשלם אותו ונתפטר מהצרה הזאת שנקראת כביש 6 צפון.
    סגור