משפט

האשימה באונס את בן זוגה, ההודעות ששלחה - זיכו אותו

צעיר ממרכז הארץ, הואשם על ידי בת זוגתו לשעבר בתקיפה ואונס. לאחר שהציג את ההתכתבויות בין השניים, התיק נגדו נסגר מחוסר אשמה
מערכת ice | 
סמארטפון (צילום unsplash)
לפני כשנה א', צעיר בשנות העשרים לחייו ממרכז הארץ, נפרד מבת זוגתו, אותה הכיר כשהייתה בת 18. כעבור מספר שבועות, היא התלוננה נגדו במשטרה והאשימה אותו בתקיפה ואונס. הצעיר טען כי מדובר בתלונת שווא וכי המתלוננת מנסה לנקום בו על כך שהוא אותה מבית הוריו.
 
הוא שכר את שירותי העורך דין אלון ארז והראה לו את ההתכתבויות בין בני הזוג לשעבר, בוואטסאפ ובפייסבוק, בהן הצעירה מנסה להשיג את תשומת ליבו של החשוד מבחינה רומנטית. "גם לאחר שנפרדנו היא המשיכה לשלוח לי הודעות. אם אנסתי אותה כמו שהיא טוענת, היא לא צריכה לפנות אליי" כך אמר א'. עו"ד ארז גם שלח אותו לבדיקת פוליגרף, בה הוא יצא דובר אמת.
 
בנוסף, גילה העורך דין כי השניים הוציאו צווי הרחקה הדדיים אחד כנגד השני ולמרות זאת, המתלוננת המשיכה לשלוח לא' הודעות. המשטרה העבירו את התיק לאגף התביעות, אך שם הוחלט לזכות את הנאשם מחוסר אשמה לאור ההודעות שהציג ובדיקת הפוליגרף. "אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי שומר את ההודעות" אמר א' בסיום הפרשה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה