משפט

"זכיתי בלוטו אחרי שירשתי מיליונים": הבן של אלפרון מתגונן

"ירשתי מיליונים מאבא שלי וזכיתי בלוטו ובחיש גד", כך הגיב דרור אלפרון לשאלת המשטרה כיצד יש בידיו נכסים בגובה של כ-20 מיליון שקלים. במשטרה לא מאמינים

מערכת ice | 
הזוכה בלוטו (צילום הפיס)
על פי דיווח של שמעון איפרגן באתר מאקו, חוקרי היחידה המרכזית במשטרת מחוז מרכז כבר שנים מנסים לתפוס את דרור אלפרון ללא הצלחה. בשנתיים האחרונות החליטו כי במקום לנסות ולתפוס אותו "על חם" בעת מעשה יפנו לאפיקים הכלכליים והחלו לנהל מעקב יומי אחריו ואחרי אנשי ארגונו. חשדה של המשטרה היא שאלפרון שולט על מועדוני הימורים, פיצוציות, חנויות סלולרי, מעבדות לתיקון טלפונים סלולריים, מתקנים לשטיפת כלי רכב ועוד עסקים שונים.
אלפון, בנו של יעקב אלפרון שחוסל ב-2008, צבר כוח וכסף בשנים האחרונות ועל פי גורמים במשטרה הוא התחבר לעבריינים באזור כפר סבא, רעננה ופתח תקווה. "דרור, בניגוד לאביו יעקב, יותר מתוחכם בכל ענייני הכספים", כך מסר גורם במשטרה, "במושגים של עבריין ישראלי הוא די אמיד. אנחנו חושדים שחלקו הוא מהימורים ועסקים לא מדווחים".
בחודשים האחרונים המחלק הכלכלי בימ"ר מרכז החל לסמן את הנכסים והכספים של אלפרון וזו במטרה לפגוע בו בכיס. אחרי מספר שבועות הצליחו לגלות את כל הנכסים והרכוש שיש לאלפרון. השלב הבא היה הגשת צווים לבית המשפט לצורך תפיסת חשבונות הבנק והרכוש שלו ושל אשתו.
המשטרה הצליחה להקפיא כ-20 מיליון שקל, בהם שבע דירות, מכונית מרצדס, כספות עם 300 אלף שקל במזומן, 50 אלף דולר ועשרת אלפים פרנק שוויצרי ובחשבונות הבנק של הזוג ישנו סכום כולל של 600 אלף שקל. טענתו של אלפרון לנכסים העצומים הייתה כי קיבל ירושה מאביו המנוח בגובה של כשישה מיליון שקלים ואף זכה בפיס ובלוטו וכן אשתו מגיעה ממשפחה עשירה.
 
לאחר מספר דיונים בבית המשפט, השופט גיל גבאי, קבע כי למרות שישנו חשד שאלפרון ביצע את המעשים המיוחסים לו בנוגע להלבנת הון הסכום שהוקפא הוא גבוה מדי. השופט החליט לשחרר סכום של 600 אלף שקלים שהוקפאו. עכשיו נשאר לראות מה יהיה הצעד הבא של המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה