משפט

הזוי: לא תאמינו איך המשטרה נלחמת בפשיעת הבדואים בדרום

: המחוז הדרומי של המשטרה גייס את הרוכב פול טארס, איש האקסטרים שמוכר בזכות סרטוני רכיבת השטח שלו, ללמד את השוטרים בדרום איך לרכב בשטח. המטרה: לתפוס את הבדואים שנמלטים לשטח
מערכת ice |  1
משטרה (צילום shutterstock)
אחת התופעות המדאיגות ביותר בישראל 2022 היא ללא ספק חוסר המשילות בדרום. המשטרה מנסה להילחם בגניבות ובפשיעה של האוכלוסייה הבדואית בדרום, אך ממש לא מצליחה במשימה.
היום (ראשון) כתב הדרום של "רשת 13", אלמוג בוקר, חשף מה המשטרה מתכננת לעשות לשם כך: המחוז הדרומי של המשטרה גייס את הרוכב פול טארס, איש האקסטרים שמוכר בזכות סרטוני רכיבת השטח שלו, ללמד את השוטרים בדרום איך לרכב בשטח. המטרה: לתפוס את הבדואים שנמלטים לשטח.
 
בתוך כך, מפקד מרחב נגב, תת ניצב נחשון נגלר, אומר את כל האמת: "אנחנו משלמים היום מחיר על 50 שנה של הזנחה, על כך שהממשלות לא הציבו את המלחמה בפשיעה בנגב בראש סדר העדיפויות שלהן. ביום שתהיה כאן ממשלה רצינית- היא צריכה להציב את האלימות במגזר הבדואי בראש סדר היום- כמו שעושים עם האיום האיראני״.
 
כזכור, לאחרונה פורסם כי המשטרה עצרה חוליה מפזורה בדואית בדרום, שפורצת באופן סיסטמתי למוסדות חינוך, ביניהם מוסד חינוך בקיבוץ משמר השרון, שם גנבו 10 אייפדים בשווי של כ-8,500 ש"ח, כרטיסי "גיפט קארד", 1,700 ש"ח במזומן וכספת. 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזה טיפשות ... יש מלא רוכבי שטח ישראלים מעולים (ל"ת)
    שש 09/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור