משפט

רצח ילנה גרינברג: הפרטים המחרידים מהחקירה נחשפים

המשטרה חושפת היום פרטים חדשים שעלו בעקבות חקירת הרצח של ילנה גרינברג על ידי מי שהיה ידידה ג'ייסון בלייז. לפי הממצאים מתברר כי הרוצח תכנן מראש לבצע את המעשה, רכש ימים לפני כן סכין ודלק בכדי לשרוף את הגופה
מערכת ice | 
ילנה גרינברג (צילום פייסבוק)
בסוף חודש אוגוסט האחרון הזדעזעה המדינה לשמוע על מקרה רצח נוסף של אישה צעירה בידי גבר שמקורב אליה. ילנה גרינברג, בת 27 בלבד, נרצחה לפי החשדות על ידי ידידה ג'ייסון בלייז, כאשר זה האחרון דקר אותה בסכין והשאיר אותה בשדה ליד העיר רחובות, כשהיא ספוגה בבנזין. 
החשוד במעשה הרצח נעצר שעות ספורות לאחר מכן, כאשר הוא נושא עליו ראיות מפלילות, דוגמת ביגוד מגועל בדם והסכין שבו ביצע את המעשה. כעת לאחר שבועות של חקירה משטרתית מתגלים היום (חמישי) פרטים רבים המגבירים את החשש כי הרצח של ילנה היה מתוכנן.
 
המשטרה חשפה כי בהתאם לממצאים מסתמן כי בלייז רכש את הסכין בחנות קמפינג כיומיים לפני הרצח והדבר אומת מול החנות שאותרה. לצד זאת אותרה גם תחנת הדלק בה רכש בנזין וזאת לכאורה לשרוף את גופתה. 
ממצאי חקירה אלו, על פי המדווח באתר ynet, סותרים את טענתו העיקרית של בלייז, על פיה הוא לא תכנן לרצוח את ילנה אלא ביצע את המעשה לאחר שנטל כדורים ולאחר שהיא השפילה אותו. כתוצאה מכך אומר כי היה ב'בלאק אאוט' בעת הרצח. יחד עם זאת לאחר מעצרו ולאחר בדיקות מתאימות הוחלט כי בלייז כשיר לעמוד לדין.
 
הרצח המיותר והברוטלי של ילנה הציף את המדינה בזעם ובצדק רב, היות והוא מצטרף לסדרת מקרי רצח של נשים על ידי בני זוגן. דברי מחאה רבים עלו בעקבות המקרה הנורא והשבוע אף עלתה תצוגה מיוחדת במטה האו"ם בג'נבה, במסגרתה הוצגו בגדי הנשים הנרצחות מיכל סלה וענת אלימלך, על מנת להגביר את המודעות בנושא אלימות כנגד נשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה