משפט

טראמפ נגד קרדשיאן: הנשיא לשעבר טוען לכמיליון דולר חוב

ארגון הנדל"ן של טראמפ מנסה להעיף את בית הספר לעסקים שייסדה קריס ג'נר מהקרדשיאנס במגדל טראמפ בניו יורק. .לפי התביעה, השכירות כבר בוטלה ונצבר חוב של יותר ממיליון דולר, ועדיין בית הספר לא מתפנה
מערכת ice | 
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ (צילום Shealah Craighead, הבית הלבן, pixabay)
ארגון טראמפ, חברת אחזקות הנדל"ן המנוהלת על ידי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ וילדיו, תובע את בית הספר לעסקים לגאסי (Legacy) שהוקם על ידי קריס ג'נר ממשפחת קרדשיאן ושוכן בטראמפ טאואר (מגדל טראמפ) - גורד השחקים המפואר בניו ששייך לנשיא לשעבר.
התביעה, שהוגשה בית המשפט במנהטן, דורשת לפנות את בית הספר שייסדה ג'נר, לאחר שלפי הטענה לא שילם שכר דירה בסך 1.04 מיליון דולר עבור השטח שלו במגדל הנוצץ, 
ארגון טראמפ מבקש מבית המשפט לשלוח "שריף או מרשל בעיר ניו יורק" כדי לפנות את בית הספר ממקומו בחלק של הקומה ה-19 לאחר שארגון טראמפ ביטל את חוזה השכירות שלו מוקדם יותר הקיץ, כך לפי הדיווח ב-Commercial Observer.
בית הספר לעסקים לגאסי, שהשתמש במיקומו במגדל טראמפ כיתרון שיווקי ומכירתי, יצר כותרות ב-2017 לאחר שהדיילי ביסט דיווח כי גורמים רשמיים במדינת ניו יורק ביקשו לעצור את פעילותו עקב טענות שווא של סטודנטים ששילמו שכר לימוד בסך 105,000 דולר עבור תעודה. משרד החינוך של מדינת ניו יורק טען כי מעולם לא ניתנו אישורים מתאימים להפעלת בית ספר המוסמך לחלק תעודות, לפי ה"דיילי ביסט".
 
ל-100 התלמידים הראשונים שנרשמו לכיתה הוצעה "ארוחת ערב בלעדית" עם ג'נר. אתר האינטרנט של בית הספר, שהוסר לאחרונה, הציג סרטון שבו נראית ג'נר, מייסדת שותפה שכיהנה בהנהלת בית הספר, מדברת בפני נרשמים פוטנציאליים: "שאפתנות היא מה שמניע אותנו", נראית ג'נר אומרת בסרטון התדמית. "התשוקה היא מה שמחזיק אותנו ערים בלילה. ההשפעה שאנחנו רוצים לעשות? עכשיו זה מה שמנחה אותנו להצלחה שלנו".
הרגולטורים במדינה אמרו כי בעוד שבית הספר הציג את עצמו כמוסד חדש, הוא למעשה היה גרסה מחודשת של בית הספר האירופי לכלכלה, קבוצה למטרות רווח שנתבעה עשרות פעמים מאז 2006 בגין טענות מטעות לכאורה לגבי תואר ראשון ו תוכניות לתואר שני.
ג'נר, שזכתה לתהילה בסדרת הריאליטי של משפחת קרדשיאן, ניתקה את הקשר עם ביה"ס לגאסי בעקבות הדיווח של הדיילי ביסט.
ארגון טראמפ, שאינו זר להתדיינות משפטית, נתבע אתמול (רביעי) על ידי משרד התובעת הכללית של מדינת ניו יורק, לטישיה ג'יימס, בגין שימוש לכאורה בהערכות שווי נדל"ן במרמה על מנת להבטיח הלוואות והטבות מס חיוביות. הנשיא לשעבר ומשפחתו הכחישו את הטענות והאשימו את ג'יימס בניהול מסע גמול ממניעים פוליטיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה