משפט

שירי מימון דורשת להכניס את בתיה דיין לכלא

הזמרת מצטרפת למחאת ההורים על הגננת המתעללת מקרית מלאכי ודורשת מעצר בפועל במקום מעצר בית
מערכת ice | 
שירי מימון (צילום אוהד רומנו)
סערת הגננת המתעללת מגן לוליקט שבקרית מלאכי, ממשיכה לעורר את זעמן של הסלבס בישראל. כזכור, גרושתו של אייל גולן, רוסלנה רודינה, שיתפה לפני מספר ימים את מה שכתבו לה הורי הילידים מאותו הגן: "קבוצת הורים לילדים מגן לוליקט זקוקים לעזרתכם. מאחר ויש לנו המון השפעה ברשתות החברתיות, אנחנו ממש צריכים שתעזרו לנו להפיץ את הסיפור הקשה שלנו. הילדים שלנו חוו התעללות, נפשית ופיזית קשה מאוד. הכוללת הטחות, גרירות, סטירות, צביטות ועוד - בגן לוליקט בקרית מלאכי, על ידי הגננת בתיה דיין והסייעה שלה. הוגש כתב אישום חלקי ובית המשפט הורה לשחררה למעצר בית (ביזיון מוחלט). אנו מרגישים שהתופעה הזו של התעללות בחסרי ישע ובילדים בפרט הפכה שגרה. מספיק להעלים עין".
רודינה הוסיפה את תגובתה לסאגה: "זה אסון, אבוי ואשמע שחלילה פגע בילדיי, לא רוצה לחשוב איך אני הייתי מתמודדת עם זה, אסור לנו לשתוק בתור הורים לילדים ולתת לדבר כזה לחמוק ללא עונש חמור". בסטורי נוסף כתבה רודינה: "אני רוצה להציג פה הקלטה מחרידה!!! שאם אני הייתי במקום ההורים האלה חס וחלילה, אני לא יודעת איך זה היה נגמר, אני לא הייתי נחה לרגע עד שלא הייתי רואה אותה המנוולת מאחורי סורג ובריח. אני קוראת לכל ההורים לעשות שיתוף לדבר הזה ולעשות סטופ להתעללות בילדינו, אם המדינה שותקת, אנחנו לא!".
 
כעת, סלב אחרת מצטרפת למחאת ההורים, הלא היא הזמרת שירי מימון, ששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה את הפוסט של חשבון המחאה ושלחה את תמיכתה, כאשר כתבה: "בתיה דיין, הגננת המתעללת צריכה לשבת בכלא! ולא במעצר בית. הורים נחושים שפגעו להם ביקר מכל לא מוותרים ולא יוותרו! תהיו חזקים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה