משפט

גיא לרר סיבך את כוכב מאסטר שף? כתב אישום הוגש

השף טום אביב יורשע בסעיף של עבירות תקיפה באיומים נגד יעקב דגו, אותו הכה מחוץ למסעדתו 'קוקו במבינו' בתל אביב, לאחר שטען כי הכה את הכלב שלו
מערכת ice |  2
גיא לרר (צילום freepik, מיכה לובטון, יחצ)
לפני כשנה נחשף בתכנית הצינור ברשת 13, סיפורו של יעקב דגו שטען כי הותקף ע"י השף המפורסם וזוכה 'מאסטר שף' לשעבר, טום אביב בפתח מסעדתו 'קוקו במבינו'  בתל אביב, זאת אחרי שאחת המלצריות במסעדה חשדה כי דגו הכה את הכלב שלו בצורה קשה ברחוב.
לטענתו של דגו, אביב הגיע אליו והחל להכות אותו. בשל המקרה, התלונן דגו ונגד טום אביב נפתחה חקירה, כעת, אחרי כשנה גם נגד דגו הוגשו כתבי אישום. על פי פרסומו של גיא פלג, כתב המשפט של חדשות 12, אביב יחתום על הסדר טיעון שבו יורשע בעבירות תקיפה ואיומים, ישלם קנס למדינה, פיצוי כספי לדגו וגם יקבל עונש מאסר על תנאי.
 
בנוסף אליו, גם אותו בעל הכלב שהתעלל בכלבו, ספג כתב אישום בגין התעללות, כזכור, המקרה התרחש בסוף 2021, אז אביב שזעם על דגו שהתעלל בכלבו, הכה אותו בפניו וצרח: "יא בן זונה, אני אשבור לך את הראש".
תקיפת סתם ואיומים היו סעיפי האישום, כאשר מנגד לשכת התביעות האשימה גם את דגו עצמו שבעט והתעלל בכלבו חסר הישע. עתה, משפטם של השניים, כל אחד בנפרד, צפוי להיפתח בשבועות הקרובים.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ככה
    תומר 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או הסתבך בגלל שאו לא שומר על הידים שלו .. יש מי מטפל בזה למה ללכת מכות
    סגור
  • 1.
    לא. הוא לא הסתבך בגלל גיא לרר, אלא בגלל ההתנהגות שלו! (ל"ת)
    מה 10/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור