משפט

בת 5 הוכתה למוות ע"י אביה; אמה: "אפשר היה להציל אותה"

אמה של הרמוני מונטגומרי אומרת שניסתה להזהיר שוטרים מפני אביה של הילדה, שנהרגה באלימות מחרידה אחרי שהוכרזה כנעדרת מאז 2019
מערכת ice | 
הילדה הרמוני מונטגומרי (צילום משטרת מנצסטר)
אמה של הילדה בת ה-5 שנמצאה ללא רוח חיים, הרמוני מונטגומרי, טענה שניסתה שוב ושוב להזהיר את הרשויות בניו המפשייר ארצות הברית, מפני אביה של הילדה לפני שהוא לכאורה היכה אותה למוות.
קריסטל סורי, שלא הייתה לה משמורת על בתה בת ה-5 הרמוני, אמרה ל"דיילי ביסט" ביום שני כי "אפשר היה להציל את חייה של הילדה אם "מישהו היה מקשיב לי בהתחלה". היא טענה כי ניסתה שוב ושוב להזהיר את המשטרה מפני אביה של בתה אדם מונטגומרי, שלדבריה מעולם לא היה צריך לתת לו "הזדמנות לקבל משמורת עליה".
 
הרמוני, בת 5, נראתה לאחרונה בדצמבר 2019 אך לא דווחה כנעדרת עד סוף 2021. הרשויות הודיעו ביום שני כי מונטגומרי האב הואשם ברצח מדרגה שנייה, התעללות בגופה, זיוף ראיות והתעסקות עם עדים בקשר למותה. התובעים טוענים שהאדם היכה את הרמוני למוות בדצמבר 2019, והסתיר והשליך את גופתה במועד מאוחר יותר.
הוא נעצר לראשונה באשמת תקיפה בקשר להיעלמות בתו בינואר, כאשר המשטרה ערכה תחילה חיפוש בבית מנצ'סטר שהרמוני חלקה איתו ועם אמה החורגת, קיילה מונטגומרי. קיילה, בת 31, עומדת גם בפני כתב אישום בגין הונאה ובעדת שקר לאחר שלטענתה מימשה את הטבות תלושי המזון של Harmony בזמן שלדעתה נעדרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה