משפט

אם מואשמת ברצח בנה בן ה-4 באמצעות סוכריות

אם מווירג'יניה מואשמת ברצח בנה בן ה-4 באמצעות סוכריות קנאביס זאת לאחר שהשאירה אותו ללא השגחה והסוכריות היו בהישג ידו. על פי הממצאים, גם כאשר גילתה אותו חסר הכרה פעלה בצורה איטית שגרמה למותו
מערכת ice | 
סוכריות קנאביס (צילום unsplash)
חבר המושבעים בווירג'יניה קבע כי דורות'י אנט קלמנטס, 30, נושאת באחריות למות בנה בן ה-4 בחודש מאי האחרון כתוצאה מאכילת סוכריות קנאביס. היא נעצרה ביום רביעי האחרון ומואשמת ברצח ועבירת רשלנות כנגד בנה.
על פי הרשויות, אשמתה של קלמנטס מגיעה בעקבות כישלונה להשיג לבנה עזרה מהר ככל הניתן כאשר מצאה אותו לא מגיב בשישה במאי השנה בעת ביקורם בבית בעיר פרדריקסבורג, כ-18 ק"מ ממקום מגוריהם במחוז ספוטסילבניה.
 
יומיים לאחר מציאת הילד מחוסר הכרה, הוא מת. בניתוח גופתו של הילד נמצא THC, המרכיב העיקר במריחואנה, ונרשם כסיבת המוות. הפתולוג אמר לבלשים כי הילד יכול היה להינצל באם היה מקבל טיפול רפואי מוקדם יותר.
קלמנטס טענה בפני המשטרה כי ברגע שגילתה את בנה מחוסר הכרה היא התקשרה למרכז לבקרת רעלים, שם סיפרה כי אכלת חצי מכמות הסוכריות שהיו בצנצנת ונאמר לה על ידם כי הילד יהיה בסדר. המשטרה אינה מאמינה לגרסת האם שכן בבית הצנצנת נמצאה ריקה.
בעקבות האשמת הרצח קלמנטס עלולה למצוא עצמה בכלא למשך של 40 שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה