משפט

ננסי פלוסי מגיבה לראשונה לניסיון הרצח: "אין לי ארץ אחרת"

במהלך סרטון שהעלתה פלוסי לעמוד הפייסבוק שלה, בו הגיבה לראשונה לניסיון הרצח של בעלה, הקריאה פלוסי את שירו של המשורר הישראלי אהוד מנור
מערכת ice | 
ננסי פלוסי (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
"אין לי ארץ אחרת גם אם אדמתי בוערת" אמרה יו"ר בית הנבחרים האמריקאי ננסי פלוסי כשהיא מגיבה לראשונה לניסיון הרצח של בעלה פול. את התגובה מסרה פלוסי מסרטון בעמוד הפייסבוק שלה, בו ניסתה לשדר אופטימיות ותקווה בנוגע למחלוקת הפוליטית הקשה שמכה בציבור האמריקאי.
במהלך סרטון התגובה השתמשה פלוסי בשירו של המשורר הישראלי אהוד מנור לאחר שהציגה אותו בפני הצופים. "זה שיר עצוב אך מעורר השראה" אמרה פלוסי והמשיכה בקריאת השיר "לא אשתוק כי ארצי שינתה פניה".
 
בתחילת הדברים אמרה פלוסי בקול שבור "בלב אסיר תודה, אני מודה לכל מי ששלח מילים טובות ותפילות עבור פול. זו דרך ארוכה אבל יהיה טוב". לאחר מכן התייחסה לבחירות האמצע בארה"ב שייערכו ביום שלישי ואמרה: "בימים הקרובים הביטחון שלנו, הדמוקרטיה שלנו, הפלנטה שלנו והערכים שלנו נמצאים בקלפי. האמינו שננצח - ועזרו לנו לעשות זאת".
 
עד כה לא נמסר מידע מדויק בנוגע למצבו של פול פלוסי, אך כן נמסר מבית החולים כי הוא סובל מחבלות ומנפיחות. מהחקירה הראשונית עולה כי החשוד בניסיון הרצח בן ה-42 היכה בפטיש את פלוסי תוך כדי שהוא צועק "איפה ננסי?". מצוותה של יו"ר בית הנבחרים, ששהתה בזמן התקיפה בוושינגטון, נמסר כי "יו"ר בית הנבחרים ומשפחתה מודים לכל צוותי ההצלה והרופאים המעורבים ומבקשים לשמור על פרטיותם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה