משפט

מזעזע: התבקשה לזייף אורגזמה במהלך משפטו של הארווי ויינשטיין

ג'ניפר סיבל ניוסום, אשתו של מושל קליפורניה גאווין ניוסום, לא האמינה למה שקרה לה בבית המשפט. ג'ניפר התבקשה על ידי השופטים לשחזר אורגזמה על דוכן העדים, כשהעידה במהלך משפט התקיפה המינית של הארווי ויינשטיין והתפרקה לחלוטין: "הוא כבר אנס אותי. זה כל כך גס. אני מצטערת". העדות המצמררת בפנים
מערכת ice | 
null (צילום רויטרס)
ג'ניפר סיבל ניוסום, אשתו של מושל קליפורניה גאווין ניוסום, לא האמינה למה שקרה לה בבית המשפט. ג'ניפר התבקשה על ידי השופטים לשחזר אורגזמה על דוכן העדים שהיא מסרה עדות במהלך משפט התקיפה המינית של הארווי ויינשטיין.
הגברת הראשונה של קליפורניה נרתעה כשהסנגור מארק ורקסמן שאל אותה כיצד היא "הצביעה על ההנאה שלה" במהלך התקרית לכאורה ב-2005 במלון Peninsula בבוורלי הילס, שם היא טוענת שווינשטיין אנס אותה. ניוסום הגיבה בזעם כלפי השופטים: "זה לא 'כשהארי פגש את סאלי'. אני לא עושה את זה", בהתייחסה לסצנה בסרט מ-1989, שבה דמותה של מג ראיין זייפה באופן בלתי נשכח אורגזמה רועשת בניו יורק העמוסה, קטע שהפך לקאלט של ממש.
סיבל ניוסום - המכונה בבית המשפט ג'יין איילה 4 - כבר העידה ביום שני על כך שהמפגש שלה עם ויינשטיין היה אמור להיות פגישה עסקית, אבל הפך במהירות למשהו אחר כאשר ויינשטיין החליף את החליפה שלו לחלוק, והחל "לאיים" עליה. לדבריה, ויינשטיין חדר לחלקים הפרטיים שלה עם אצבעותיו ואז לקח את ידה והניח על איבר מינו ה"מעוות", שהיא תיארה אותו כ"סוג של דג, הפין - משהו היה מעוות באשכים... הרבה עור, הרבה עור היה שם למטה".
 
היא גם העידה כי היא השמיעה "קולות עונג" לאחר שהניחה את ידה על איבר מינו של ויינשטיין כדי לעודד אותו לגמור. השחקנית לשעבר המבולבלת שהפכה לבמאית דוקומנטרית הודתה על הדוכן שהיא זייפה את האורגזמה שלה כדי שווינשטיין "יגמור". עשיתי קולות כדי לגרום לו לסיים", אמרה סיבל ניוסום בדמעות. "הוא כבר אנס אותי. זה כל כך גס. אני מצטערת".
כשהשופט וורקסמן שאל את ניוסום שאלות בנוגע לפרטים על עדותה הקודמת בנוגע לאונס לכאורה, היא השיבה: "מה שאתה עושה היום זה בדיוק מה שהוא עשה לי". ורקסמן גם שאל את סיבל ניוסום על עשרות מיילים ששלחה לווינשטיין לאחר האונס לכאורה, כולל מיילים המבקשים תמיכה בקמפיין של גאווין ניוסום לראשות העיר בסן פרנסיסקו.
סיבל ניוסום הייתה מזועזעת לאחר שורת חקירה של סגנית התובעת המחוזית, מרלן מרטינז. "כשהלכת לחצי האי, האם הייתה הכוונה שלך לקיים יחסי מין?" שאל מרטינז. "לא!" סיבל ניוסום צרחה ובכתה ללא שליטה. כשיצאה מהמשפט, היא נשברה לגמרי ובכתה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה