משפט

מאמן הורשע בהטרדה מינית של 10 נערות - ליד ההורים

מאמן לנוער בכדור מים הורשע השבוע בהטרדה מינית של 10 קטינות בקליפורניה. את התקיפות הנוראיות הוא ביצוע בעת האימון בתוך המים - כשההורים שלהן נמצאים ממש ליד ולא מודעים לחומרת המעשה
מערכת ice | 
הטרדה מינית (צילום Istock)
החודש יצוין יום המאבק באלימות נגד נשים אך נדמה שלמרות ציון היום החשוב הזה והעלאת המודעות בנושא, תקיפות מיניות נגד נשים וקטינות הוא תופעה שרק הולכת ומתרחבת - ברחבי כל העולם. המקרה הטרי ביותר מדווח השבוע בקליפורניה ארה"ב, במסגרתו מאמן כדור מים הורשע בתקיפה של 10 נערות קטינות בזמן האימונים בבריכה וממש ליד הוריהן.
התקיפות התרחשו בין השנים 2013-2017 במסגרתן המאמן בשם בכרם חורחה נגע ומישש את השדיים של הנערות ואף נגע והחדיר אצבעות לאיברי המין שלהן - כל זה כשהן בתוך המים וכך הוא הצליח להסתיר את הפעולות מעין ההורים. 
 
הנערות גילו על היקף התקיפות לאחר שהחלו לשוחח אחת עם השנייה בשנת 2017, אך הן ניגשו לספר להורים רק כשנה לאחר מכן. בעקבות התגלית ההורים הגישו תלונות במשטרה והמאמן נעצר. לאחר משפט שלקח חמישה שבועות המאמן הורשע ב-22 סעיפים שכוללים הטרדה מינית ומעשים מגונים בקטינים
טרם ההרשעה המאמן טען שאינו אשם וכי הנערות התאגדו נגדו עם סיפור שקרי ואף עורך דינו האשים את הבנות בכך שהן משקרות. למרות זאת, האמת הצליחה לצאת לאור וכעת לאחר שהורשע המאמן נעצר בשנית ויישאר תחת סוגר ובריח עד שהשופט יודיע על העונש ב-12 לינואר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה