משפט

האורתודנט מואשם ששידל קטינים לשלוח תמונות עירום והחזיק פורנו ילדים

על פי החשד, הוא יצר קשר עם קטינים בכוונה לקבל תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני מפורש מאז 2019
מערכת ice | 
תומאס שאנון (צילום Kent County Sheriffs Office)
אורתודנט ממדינת מישיגן בארה"ב, עומד בפני כתב אישום פלילי לאחר שלכאורה שידל קטינים לשלוח לו תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני מפורש והחזיק בפורנוגרפיית ילדים. תומאס שאנון, בן ה-41, נעצר ביום חמישי האחרון בגין מספר עבירות פליליות, כולל החזקת חומר פוגעני מינית בילדים בנסיבות מחמירות, שימוש במחשב לביצוע פשע והחזקת פורנוגרפיית ילדים.
על פי החשד, הוא יצר קשר עם קטינים בכוונה לקבל תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני מפורש מאז 2019. למשרד השריף של מחוז קנט במישיגן, נודע תחילה על ההאשמות נגד שאנון בסוף שנת 2021, לאחר שהוא נחקר בנוגע ליצירת קשר עם ילדה בת 17. הוא הציע לכאורה לשלם עבור תמונות וסרטונים אינטימיים של הילדה. הוא גם ביקש, לכאורה, תמונות נוספות, כשהיא הייתה בכיתה ח' או ט'. בלש ממשרד השריף של מחוז קנט ראיין את שאנון בחלל העסק שלו, "שאנון אורתודונטיה" ושאל האם הוא זוכר שתקשר עם הקטינה בסנאפצ'ט לפני כשנתיים והאם הוא הציע לשלם עבור תמונות העירום. שאנון לא הודה באשמה, אבל כן אמר שישנן קטינות בסנאפצ'ט שמחפשות לקבל תשלום עבור התמונות האינטימיות שלהן.
 
על פי התצהיר, שאנון שכר אז חוקר משפטי שיבדוק את חשבונות האייפון וה-iCloud שלו במאמץ להוכיח שאין לו פורנוגרפיית ילדים. החוקר, לעומת זאת, מצא "כמות גדולה של פורנוגרפיית ילדים" בנתונים שלו. הנתונים כללו לכאורה תמונות של קטינים מתחת לגיל 10 ותמונות מיניות של ילדים בגיל ההתבגרות. החוקרים גם מאמינים ששאנון ניסה בעבר לעשות סידורים לקיום יחסי מין עם קטינים. הבלשים של שריף מחוז קנט ביצעו צווי חיפוש עבור המכשירים האלקטרוניים וחשבונות המדיה החברתית של שאנון ולכאורה גילו תמונות נוספות של נערים ונערות עירומים, כולל תינוקות וילדים בגיל ההתבגרות. ממשרד השריף נמסר כי המקרה נותר בחקירה מתמשכת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה