משפט

דרמת ענק בעולם הכדורגל: כוכב פ.ס.ז' חשוד באונס אכזרי

אשרף חכימי, כוכב פ.ס.ז', מסתבך ובגדול, זאת לאחר שצעירה צרפתית הגישה נגדו תלונה במשטרה על אונס, אחרי שטענה כי הוא כפה עצמו עליה, ורק אחרי חצי שעה היא הצליחה להימלט לרחוב ולברוח ממנו
מערכת ice | 
תקיפה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אשרף חכימי, כוכב קבוצת הכדורגל פאריס סן ז'רמן שם מככב יחד עם ליאו מסי וקיליאן אמבלה ושחקן נבחרת מרוקו, מסתבך ובענק, זאת לאחר שנפתחה נגדו חקירה במשטרה אחרי תלונה שהגישה נגדו צעירה על אונס. כך דיווחה אתמול (שלישי) התקשורת בצרפת.
על פי הדיווחים עולה כי בסוף השבוע האחרון, צעירה צרפתית הגיעה לתחנת המשטרה שם היא סיפרה כי נאנסה על ידי חכימי. עוד סיפרה הצעירה כי הכירה את הכדורגלן בן ה-24 דרך האינסטגרם והגיעה לביתו בבולון עם מונית, שחכימי בעצמו הזמין עבורה.
 
הצעירה, שעדיין לא הגישה תלונה רשמית במשטרה שהחליטה בכל זאת לפתוח בחקירה נגד הכדורגלן, סיפרה כי לאחר שעתיים "העניינים יצאו משליטה בדירתו של השחקן". מהדיווחים עולה כי חכימי נישק את החזה של הצעירה, בניגוד לרצונה וכעבור מספר דקות כפה את עצמו עליה.
רק אחרי חצי שעה, אותה צעירה הצליחה להשתחרר מחכימי כשהדפה את הכדורגלן עם רגליה ומשם נמלטה לרחוב הראשי. כעת, המשטרה כאמור חוקרת את הנושא וייתכן כי בימים הקרובים יהיו התפתחויות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה