משפט

תושב אשקלון חשוד שצילם קטינים והפיץ ב-"דארק נט"

על פי כתב האישום הנאשם החזיק על גבי התקני זיכרון ומחשבים ניידים מעל 100,000 תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של קטינים ובעיקר של קטינות שצילם במרחב הציבורי
מערכת ice | 
ניידת משטרה USA (צילום משטרת ישראל, פייסבוק)
גבר בן 40 מאשקלון חשוד כי צילם תמונות וסרטונים של קטינים וקטינות בעלי אופן מיני במרחב הציבורי, ואף פירסם חלק מהם ב-"דארק נט". 
על פי כתב האישום, שהוגש היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, הנאשם החזיק על גבי התקני זיכרון ומחשבים ניידים מעל 100,000 תמונות וסרטונים בעלי אופי מיני של קטינים ובעיקר של קטינות.
 
הוא נהג לעקוב אחר קטינים וקטינות במרחב הציבורי, לרבות בחופי ים, בגני משחקים ובבתי ספר, וצילם אותם באמצעות מצלמה המאפשרת צילום מרחוק.
בנוסף נאמר כי כ-10,000 תמונות וסרטונים התמקדו  באיבריהם האינטימיים של הקטינים והקטינות שהנאשם נהג לצפות לצורך סיפוקו המיני. כמו כן, הנאשם הפיץ חלק מהתמונות והסרטונים בפורומים ייעודיים ב-"דארק נט", שם אלפי אנשים יכלו לצפות בהם.
עוד עולה מכתב האישום כי בשתי הזדמנויות שונות הנאשם צילם את בנו הבכור בן ה-8 בעירום חלקי ובתנוחה מינית.
הנאשם נעצר ביום שני על ידי "המטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת", יחידה 105 של להב 433.
כתב האישום מייחס לו ביצוע עבירות של שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה וכן שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין, מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14 וכן מעשה מגונה באדם ללא הסכמתו, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.
במקביל הגישה מחלקת הסייבר בקשה לעצור את הנאשם עד תום ההליכים נגדו, במסגרתה נטען בין היתר כי הנאשם "ניצל לרעה את מאפייניה של הרשת האפלה ודפדפן תור בפרט במיומנות ובשיטתיות, וזאת לצורך הסוואת זהותו האמתית ומתוך הבנה כי כל זמן שהוא פועל באמצעות דפדפן תור יהיה קשה להתחקות אחר פעילותו גם בדיעבד. כמו כן, הנאשם דאג להסתיר את מעשיו ממשפחתו בכך ששמר את המחשב והתקני הזיכרון ששימשו אותו לצורך שמירת התכנים ואיסופם ברכבו ולא בביתו, ואת חלקם שמר במחשב בבית אמו הקשישה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה