משפט

אילה חסון מואשמת בגלל בעלה: "האם נהנית מהכספים?"

מיקי רוזנטל ממשיך במתקפה על המגישה: "למה להשאיר את הציבור במתח. בואי נתחיל לשחרר פרטים: שי נשר נטל מההפקה המשותפת סך של 40,000 שקל בטענה ששימש סוכן שלי במו״מ מול חברת החדשות של ערוץ 2. אלא שנשר מעולם לא ניהל מו״מ מטעמי מול החדשות ואין שום חוזה המסמיך אותו"
מערכת ice |  3
אילה חסון (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר שמיקי רוזנטל, חבר הכנסת לשעבר מטעם 'העבודה' והעיתונאי הוותיק, השמיע אמש (רביעי) טענות קשות ולא מבוססות נגד אילה חסון, מגישת כאן 11, שנגדה טען כי ידעה על גניבה שבוצעה ממנו לכאורה על ידי בעלה ואף הציע לה לתבוע אותו, העיתונאית החליטה להסיר את הכפפות ולהעתר לבקשתו. אבל אמש (שבת) הוא שוב הצית אש.
רוזנטל המשיך להתגרות במגישה וכתב: "הי איילה, למה להשאיר את הציבור במתח. בואי נתחיל לשחרר פרטים: שי נשר נטל מההפקה המשותפת סך של 40,000 שקל בטענה ששימש סוכן שלי במו״מ מול חברת החדשות של ערוץ 2. אלא שנשר מעולם לא ניהל מו״מ מטעמי מול החדשות ואין שום חוזה המסמיך אותו. השאלה היא איילה אם נהנית מהכספים?".
 
עוד הוסיף: "כאמור איילה, הציבור במתח מכתב התביעה, אז החלטתי שלא להמתין עם פרסום הפרטים: אחרי שטענתי שבעלך גוזל ממני כספים שלא כדין הציע שי נשר שמי שטיפל בעסקיו השוטפים ישמש כבורר (רו"ח גורודנסקי, ביטראן ושות') הבורר פירסם ביום 20.12 את החלטתו וקבע…".
לסיום כתב: "הבורר קבע ופירסם את החלטתו בכתב, כי נשר גבה דמי תקורה פי 5 מהמקובל. עשרות אלפי שקלים ששי נשר סירב להשיב לי. ושוב שאלה: האם נהנית איילה מהכספים הללו? כדי לא להעמיס על הקוראים - אפרסם מחר עוד עובדות ושאלות לצידן. שבוע טוב".
חסון הגיבה לשרשור של רוזנטל בטוויטר בו הסביר את המקרה וכתבה: "מיקי רוזנטל, אני מבינה שקשה להיות אדם לא רלוונטי, אתה מנסה לחזור לתודעה על הגב שלי, כמו עלוקה. לעלוקות מהסוג הזה אני לא נוהגת להגיב, אבל על השקר השפל והבזוי הזה אתה תשלם ביוקר. ניפגש בתביעת הדיבה".
כזכור, רוזנטל כתב בטוויטר: "דיברתי בתכניתו של רביב דרוקר על איילה חסון והשיטות העיתונאיות הנלוזות שלה - וחברים ביקשו פרטים. אז הנה הקטע המצורף וההסבר: שי נשר, בעלה של חסון, ואני היינו שותפים בתכנית טלוויזיה ששודרה ב'קשת'. הוא ניהל את החשבונות וגנב מהקופה המשותפת 200 אלף שקל. תפסתי אותו… ואירית אמבר, המפיקה דאז של 'קשת' מונתה כבוררת. אמבר קבעה ששי נשר צריך להחזיר לי 200 שח. נשר סירב. מהכסף שנטל נשר שלא כדין נהנתה גם רעייתו". 
 
רוזנטל המשיך וכתב בציוץ הארסי שלו: "מסקנה: איילה חסון היא גנבת…העובדות כולן נכונות. המסקנה - מגמתית). סיפרתי את כל הסיפור כדי להראות כיצד עושה איילה חסון 'תחקיריה'….אגב, תביעה מצידה תתקבל בשמחה. והנה הקטע".
 
המגיבים פחות התחברו לטענות: "באמת אתה  כזה דביל? נניח שבעלה גנב ממך נניח לא שמענו את גירסתו עדיין. אבל מפה ועד להאשים את אילה בגנבה זאת גניבת דעת שלך. מניין לך לדעת שהיא יודעת? מנין לך שהוא סיפר לה? מניין לך מערך היחסים בניהם וכו... אני הייתי מכניס לך כזאת תביעה על הטמטום שלך שעובר כל גבול. מה אתה מחפש צומי?".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    היתה תביעת דיבה? על כמה? או שסתם התברברתם?
    נו ו... 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "..העיתונאית החליטה להסיר את הכפפות ולהעתר לבקשתו. ..".
    סגור
  • 2.
    רק בכסף מבינים שם
    אלון 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אילה תקחי ממנו כל שקל ושקל שאפשר שילמדו לשמור על הפה שלהם - הם יבינו שבית המשפט לא שומר עליהם מכל דבר.
    סגור
  • 1.
    שי אז מה קשור לאיילה
    מי גנב איילה או שי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה שבעלה גנב זה לא אומר שאתה יכול לקרוא לה גנבת , תביעת דיבה וקופה על חשבונך תתבעי את הטיפש הכשלון הזה ומהר
    סגור