משפט

סגן ראש עיריית חיפה הותקף בכביש כי נכנס לאט לחניה

סגן ראש עיריית חיפה הותקף אמש בעיר לאחר שהחנה את רכבו. לטענת התוקף שהכה בפניו של נציג הציבור, הוא נהג לאט מעט כשנכנס לחניה ובלם בפתאומיות. המשטרה עצרה חשוד
מערכת ice | 
אלימות בכבישים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
האלימות בכבישים לא נפסקת, והפעם הקורבן הוא סגן ראש עיריית חיפה שמשון עידו. על פי עדותו של עידו, אמש (שבת) הגיע למסעדת חוף בעיר למפגש פרלמנט עם חבריו, ולאחר שנכנס לחניה הגיע לדלתו נהג רכב שהיה מאחוריו ותקף אותו. הסיבה? כי לכאורה נכנס לחניה באיטיות.
עידו, סגן יו"ר סיעת הליכוד בעיר, סיפר למשטרה: "בשבת נסעתי למסעדת 'מקסים', שם אנחנו יושבים באופן קבוע כמה חברים לפרלמנט. פתאום מישהו בא, פותח לי את דלת הנהג, מקלל אותי וצועק: 'איך אתה עוצר בפתאומיות?'", כך על פי אתר ynet. לכך הוסיף כי ניסה לשוחח בנועם עם התוקף אך הוא לא נתן לו לסיים את דבריו ובמקום נתן לו אגרוף.
 
לדבריו התוקף ניסה לצעוק לעברו משהו נוסף, אך בת זוגו באה בריצה מאחור ומשכה אותו משם והם ברחו. המשטרה מסרה היום כי היא עצרה חשוד בן 32 וכי היא ביקשה להאריך את מעצרו עד מחר.
כמובן מעשים מאין אלו לא ממש חדשים עבורנו ובאופן מצער בחודשים האחרונים דווח על מספר מקרי אלימות נוראיים. לפני כחודש הותקף אדם בעל מוגבלות פיזית על ידי זוג אחים, ובמקביל אף דווח על פקחים ופקחיות שמותקפים באלימות באוטובוסים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה