משפט

אייל גולן זכאי אחרי 11 שנים: הפרקליטות בהחלטה דרמטית

כחצי שנה אחרי הפתיחה המחודשת של פרשת 'משחקי חברה' בה היה מעורב הזמר, כמו גם מקורבים לו כולל הכדורגלן חיים רביבו לכאורה, התיק נסגר על ידי הפרקליטות בשל היעדר ראיות
מערכת ice |  7
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אינסטגרם/ אייל גולן)
פרשת "משחקי חברה" מגיעה אל סיומה אחרי 11 שנים: הזמר אייל גולן שעומת במשטרה עם המתלוננות נגדו - ט' ו-ג' לאחר שהתיק נפתח מחדש, התבשר היום (רביעי) כי הפרקליטות החליטה לסגור את הפרשה באופן סופי בשל היעדר ראיות מספיקות
הזמר יחד עם 10 אנשים נוספים שהיו חשודים בפרשת "משחקי חברה" שגרמה נזק תדמיתי גדול למעורבים, יוצא נקי מהתיק בשל היעדר ראיות מספיקות על פי הפרסום של גיא פלג ב-N12, בין החשודים היה גם שחקן העבר חיים רביבו.
 
לפני מספר חודשים, פרקליטות המדינה, שייצגה את המשטרה בתביעה האזרחית, לא ביקשה את תיקון כתב האישום, אך ביקשה שהצעירות המתלוננות ישלמו את הוצאות המשפט לכל הנתבעים וגולן ביניהם.
לפני מספר חודשים הודלף סרטון מחדר החקירות בפרשת משחקי החברה עוד ב-2013. הקטע נפתח במשפט שגולן אומר לנחקר הנוסף בחדר: "לא הייתי במקום הזה". לאחר מכן, נכנס החוקר לחדר ואומר לשני הנחקרים: "יש 4 בחורות שמתארות את הבתים ואת האנשים, נוקבות בשם ומצביעות עליכם בתמונה. זה אמור להפחיד אתכם".
 
החוקר הבהיר בתחילה לאייל גולן ולנחקר הנוסף: "אני לא הולך להגיד לך 'הוא אמר ככה', 'אתה אמרת ככה', לא רוצה להגיע לזה. הסתירות הקטנות האלה מהותיות לי, כי יש פה 4 בחורות שטוענות שקרו דברים מהבית הזה לבית הזה. הן מתארות את הבתים ואת האנשים, נוקבות בשם ומצביעות עליכם בתמונה. זה אמור להפחיד אתכם".
החוקר הוסיף: "אני אומר לכם שאני מפחד בשבילכם. משהו קרה. אין אמת שלך ואמת שלך, יש אמת אחת". גולן השיב: "אני יכול לשאול להבין משהו?", החוקר ענה: "הכול. תן לי רק לסיים את הנאום שלי. תנסו לרענן את הזיכרון כי עברו אמנם לא שנתיים, אבל עברו איזה 3-4 חודשים". 
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    זכאי?
    יפר 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא, ממש לא יוצא נקי מהתיק? בשל היעדר ראיות מספיקות ולא העדר אשמה. לא סתם יש הבדל.
    סגור
  • 6.
    אייל גולן
    גל 07/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איך הוא זכאי איך ?!הזוי ברמות
    סגור
  • 5.
    זכאי? הגזמתם!
    מיכאל 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התיק נסגר בשל חוסר ראיות מספיקות ולא מחמת חוסר אשמה. משמע. מאמינים למתלוננות אך אין ראיות מספיקות להרשעה. אז היכן כאן הזיכוי? אתם סלפנים.
    סגור
  • 4.
    חבל שלקח 11 שנים עד שהצדק יצא.
    יואב 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נקווה שעכשיו יניחו לו אבל כמו שאני מכיר את האנשים הרעים שיש פה לא כולם. אני בספק.
    סגור
  • 3.
    אייל גולן
    אני 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויש כאלה שעדיין מחרימים אותו בגלל 2 סחטניות.
    סגור
  • 2.
    סתם נטפלים אליו
    אחדשיודע 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה נכון שאייל גולן לא אפיפיור כפי שאמר פעם בראיון טלויזיוני עם דנה וייס, אבל לעומת ראפרים בחו"ל או בכלל זמרי רוק גדולים הוא תינוק לעומתם אז נכון כשאתה כוכב גדול הפיטויים גדולים אבל תעזבו אותו, כל אחד שיציעו לו נשים בנות 20 או בנות 40 יבחר בבנות 20 וזה לא משנה בכלל בן כמה הגבר, תמיד יעדיף אישה צעירה שנראת טוב זה דרכו של העולם.
    סגור
  • 1.
    מי שרדאג להמשיך את המשפט זה עורכי הדין בכח
    דודי א 05/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עורכי הדין לא חשבו לרגע על הנשים המוחלשות האלה שרצו להראות בסביבה של סלבס . גם אם על הדרך השתרללו קצת. גם לפני שנים שזה ירד מהפרק ניסו שוב עורכי הדין להוציא מיזה כמה שקלים וחבל זה שהם צריכות עכשיו להוציא כסף להוצאות משפט. זה ביזיון
    סגור