משפט

תיעוד מטריד: נצמד לבת 12 בים וצילם את איבריה במצלמה נסתרת

ילדה שעמדה בתור למזנון בחוף הים לא הבחינה כי גבר נצמד לאחוריה ומצלם את איבריה מקרוב. שוטר שעבר במקום במקרה עצר אותו - אך בית המשפט הפתיע כשאמר שלא בטוח שמדובר בעבירה פלילית
מערכת ice | 
המטריד בחוף הים (צילום דוברות המשטרה)
גבר כבן 40 נעצר שלשום בחוף גורדון בתל-אביב, בחשד שהטריד מינית ילדה בת 12 שעמדה בתור למזנון בחוף. שוטר סיור מתחנת לב ת"א שעבר במקום במקרה לקנות קפה, הבחין בגבר שנצמד מאחורי הילדה, ומחזיק את תיקו בצורה חשודה.
השוטר חשד כי הגבר שמקרב את התיק אל אחורי הילדה, מחזיק אמצעי צילום בתיק ומכוון אותו לאיזוריה האינטימיים. הוא מיהר להדוף את החשוד, ותפס את הסלולרי שהיה בידו ואת התיק ועצר אותו, תוך שהוא מנסה לברוח. לבסוף השתלט על החשוד, תושב ת"א, ותפס ברשותו מצלמה כשהיא דלוקה ופועלת.
 
החשוד והמצלמה הועברו לידי חוקרי לב ת"א להמשך טיפול חקירתי, שם עלה חשד כי צעירות נוספות צולמו ללא ידיעתן באותו אופן. החשוד הובא להארכת מעצרו לצרכי חקירה בפני בית משפט שלום בת"א אולם שוחרר בתנאים על ידי בית המשפט למעצר בית מלא.
 
בבית המשפט התברר כי מדובר במהנדס מחשבים ללא עבר פלילי. למרבה ההפתעה, השופט אמר כי אינו בטוח שמדובר בעבירה פלילית, מאחר ומדובר בצילום ברשות הרבים. בשל היעדר הרשעות קודמות הוא שוחרר למעצר בית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה