משפט

בן גביר מכריז מלחמה: "מיליציות הפשע - איום קיומי על המדינה"

השר בן גביר רואה בפשע הגואה איום קיומי על ישראל ואומר בין השאר כי: "מיליציות הפשע שמשגשגות פה בשנים האחרונות הם איום קיומי" לניצבים החדשים בישר: "המשטרה תהיה מופקדת בידיים טובות"
דוד זולדן |  1
איתמר בן גביר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, unsplash)
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, נאם היום (שלישי) בטקס הענקת הדרגות של הניצבים החדשים במשטרה ודיבר על המינויים החדשים ושיתף בנוגע למדיניות המשטרה בקדנציה שלו.
בן גביר פתח ואמר: "המעמד הטקסי הזה, בעת הזו, מלמד על עוצמתה וחשיבותה של משטרת ישראל ועל החיוניות הרבה של התפקידים אותם אתם עתידים למלא. אני מבקש להודות לך קובי שבתאי, מפכ"ל המשטרה על היכולת להציב את משטרת ישראל מעל הכל ויחד להביא את המשטרה ליום החשוב הזה. אנחנו ממנים כאן היום, בגאווה, את המנהיגים של משטרת ישראל".
 
עוד ציין השר כי: "ראיינתי כל אחד מכם, בחנתי את נתוניכם, ראיתי את עבודתכם – ואני יודע שהמשטרה תהיה מופקדת בידיים טובות תחת פיקודכם. אנחנו בתחילתו של עידן חדש – רפורמה גדולה, שמגיעה אחרי שנים רבות של חוסר תקצוב המשטרה ושמיכה קצרה מאוד. אנחנו מובילים לא רק רפורמה כלכלית, לא רק העלאת משכורות וגיוס אלפי שוטרים חדשים, אלא גם, ובעיקר, רפורמה בתפיסת הפעולה של המשטרה ושינוי כיוון במינוי תפקידים בכירים".
"מיליציות הפשע שמשגשגות פה בשנים האחרונות והפכו לצבא חמוש עם אלפי חיילים, הם איום קיומי על מדינת ישראל. כל דוחות המודיעין מדברים על התרחישים הללו. גובי הפרוטקשן שמאמללים את חיי התושבים בצפון ובדרום אף הם מאמללים את חיי האזרחים והגיעה השעה לטפל בנושא בטיפול שורש. ולא פחות מזה חשוב הוא היחס השוויוני לכולם. לכל הציבורים בישראל יש חופש ביטוי להביע בצורה לא אלימה את דעתם. ולכל הציבורים בישראל יש את הקווים האדומים שאסור להם לחצות. אין בעלי דם כחול, אין איש מעל החוק, ואין אנשים חסרי דם". הדגיש בן גביר.
 
"יש לא מעט מה לשפר. אכן, שינויים לוקחים זמן, נשימה עמוקה והפנמה של כלל המערכת באשר לעקרונות היסוד של המדיניות. מאידך גם אנחנו חייבים לדעת שהציבור מחכה בכיליון עיניים לשינוי אמיתי – זה מגיע לכולנו! גם שיטת המינויים משנה כיוון, כל מי שמתמנה היום צמח מלמטה, מהשטח והגיע לאן שהגיע בעבודה קשה, בעשר אצבעות, בהשקעה, בהקרבה ובזכות עצמו". חתם השר. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פקה פקה גולו גולו
    א 07/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חול חול ואין מה לאכול בן גביר דיבורים לחוד מעשים לחוד נכשלתתתתת
    סגור