משפט

שוד הקריפטו הגדול בת"א נחשף: תקפו וגנבו מטבעות בשווי מיליוני שקלים

שני תושבי ראשון לציון (53,58), נעצרו בחשד כי שדדו יזם קריפטו בתל אביב, התפרצו לדירתו, הכו אותו בברוטליות תוך איומי אקדח ואילצו אותו להעביר לארנקי הקריפטו שברשותם את כל ההון הקריפטוגרפי שלו בשווי מיליוני שקלים
מערכת ice | 
שוד קריפטו-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הבוקר (רביעי) עצרו שוטרי היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב ירקון שני חשודים, תושבי ראשון לציון (53,58), בחשד כי ב-29.5.23 לפנות בוקר התפרצו לדירת הקורבן ברחוב ז'בוטינסקי בת"א, תקפו אותו ושדדו ממנו מטבעות דיגיטליים בשווי מיליוני שקלים. השניים יובאו היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום בת"א.
כזכור, בחודש מאי האחרון התפרצו השניים לביתו של מיליונר הקריפטו, ששמו כמובן לא הותר לפרסום, פרצו את דלת ביתו ואיימו עליו עם אקדחים שלופים. אחרי שאיימו עליו עם אקדחים, הם היכו אותו בברוטליות, ואילצו אותו להעביר לארנקי הקריפטו שברשותם את כל ההון הקריפטוגרפי שלו. למרות זאת, בפלטפורמה הבינו כי מדובר במקרה חשוד, שכן כל ההון שלו שמוערך במיליוני שקלים עבר במכה אחת, וביטלו את הפעולה. 
 
הסיפור הגיע לשיאו לפני כחודש, את לאחר שנמצא ראש כרות של סוס וכתובות נאצה בערבית מחוץ לביתו של יזם קריפטו, שהונו מוערך במיליוני שקלים. שכנים שנחשפו למראות הקשים הזעיקו מיד את המשטרה למקום, וזו פתחה בחקירת האירוע הקשה והמטלטל שהתרחש בלב תל אביב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה