משפט

מזעזע: כוכב פריז סן ז'רמן ואשתו הוכו, הופשטו ונשדדו

על פי דיווחים בצרפת, שוער פ.ס.ז' ג'אנלואיג'י דונארומה ואשתו, אלסיה אלפנטה, עברו הלילה בביתם בפריז שוד אלים, במסגרתו השניים הוכו, נקשרו, הופשטו ונשדדו, כאשר שווי הדברים אותם לקחו השודדים מוערך בכחצי מיליון אירו. בני הזוג פונו לבית חולים, השודדים נמלטו עם שלל בשווי מעל לחצי מיליון אירו
מערכת ice |  2
סחיטה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שוד מזעזע ואלים במיוחד בצרפת. שוערה של פריז סן ז'רמן ונבחרת איטליה, ג'אנלואיג'י דונארומה, עבר טראומה קשה הלילה (בין חמישי לשישי) כאשר על פי דיווחים בצרפת, השוער בן ה-24 ואשתו, אלסיה אלפנטה, עברו בביתם בפריז שוד אלים, במסגרתו השניים הוכו, נקשרו, הופשטו ונשדדו, כאשר שווי הדברים אותם לקחו השודדים מוערך בכחצי מיליון אירו, בעוד הפושעים נמלטו מזירת האירוע ומשטרת צרפת עדיין מחפשת אחריהם.
על פי דיווח בצרפת, השודדים תחילה תקפו את צוות חברת הניהול של הבניין, כאשר גם השומרים הותקפו ונקשרו על ידי הפושעים, שלאחר מכן המשיכו לעבר דירתו של דונארומה, פרצו את הדלת והתנפלו באלימות קשה על בני הזוג, שעברו טראומה קשה שכללה גם אלימות מזעזעת שהובילה לכך שנזקקו לקבל טיפול רפואי בסביבות השעה 3:20, לאחר שהצליחו להשתחרר ולהגיע לבקש עזרה במלון יוקרה באזור דירתם. צוות המלון הודיע למשטרה על השוד ובני הזוג ההמומים פונו לבית חולים.
 
בכל מהלך השוד, דונארומה ואשתו הוחזקו כשבויים על ידי הפושעים שלקחו מכל הבא ליד וכאמור, נמלטו מזירת האירוע עם שלל ששוויו עולה על כחצי מיליון אירו. כעת, לאחר התקרית הנוראית, נותר לחכות ולראות האם דונארומה, שחתם בפ.ס.ז' ב-2021 על חוזה לחמש שנים אחרי שסיים את חוזהו במילאן האיטלקית ומרוויח על פי הערכות כ-8 מיליון אירו לעונה, ידרוש לעזוב את המועדון הצרפתי עוד הקיץ בעקבות השוד והטראומה שעבר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזעזע
    דורון 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לי ספק ששוד אלים כזה עם הד בינלאומי יזכה להתייחסות מיוחדת של משטרת פריז והשודדים ייתפשו
    סגור
  • 1.
    מיקי מכלוף זונר
    יוני מגל 07/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי מכלוף מתבייש במוצאו, בהיסטוריה של משפחתו וכול שהוא יודע לעשות זה בעיקר ללקק לבוס העבריין. לעולם לא תצא תרבות מהימנה תחת מגפי הלקקן
    סגור