משפט

המרוץ לראשות עיריית חיפה מתחמם: העימות בין יהב לעציוני נמשך

לאחר שהופץ על ידי מטה יונה יהב סקר שנראה חשוד בעיניי המועמד עו"ד עציוני ופורסם בכמה כלי תקשורת, נערכה על ידי המטה שלו המתחרה של יהב על ראשות עיריית חיפה, בדיקה במסגרתה טען פוקס: "אני לא ביצעתי שום סקר מוניציפלי בחיפה השנה". יהב בתגובה: "ידוע מכון דיאלוג וקמיל פוקס עבדו בשיתוף פעולה מלא במשך שנים ארוכות. אלה הפרטים שהיו ידועים  למטה הבחירות של יהב בעת ביצוע הסקר"
מערכת ice |  1
יונה יהב, מאותת לקליש? (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
הבחירות לרשויות המקומיות מתקרבות והמאבקים בין המועמדים השונים מתחממים, כך גם במרוץ לראשות עיריית חיפה. לאחר שהופץ על ידי מטה יונה יהב סקר שנראה חשוד ופורסם בכמה כלי תקשורת, נערכה על ידי המטה של עו"ד דוד עציוני, המתחרה של יונה יהב על ראשות עיריית חיפה, בדיקה שבה לטענתם התגלה להם כי יהב הטעה ושיקר בהפצת סקר לתקשורת, שנערך לכאורה על ידי הסוקר קמיל פוקס, וזאת כדי לתת משנה תוקף ואמינות לתוצאות.
על פי המטה של עו"ד דוד עציוני, מדובר בשקר, כאשר לטענתם הוא אף הוכחש על ידי קמיל פוקס בעצמו. עוד חשפו במטה עציוני כי שלחו מייל לקמיל פוקס ובו נשאר נשאל "האם יצא מאצלכם סקר לאחרונה ברשות מקומית חיפה?", פוקס השיב: "אני לא ביצעתי שום סקר מוניציפלי בחיפה השנה". במטה של יהב טוענים מנגד שהסקר בוצע על ידי חברת דיאלוג, איתה פוקס עבד במשך שנים והם לא ידעו כי הקשר בין השניים הסתיים.
 
ממטה עציוני נמסר כי "הוגשה תלונה רשמית על ידי היועץ המשפטי של עציוני, עו"ד אבי גבאי, ליונה יהב ובכוונתם להגיש תלונה ליו"ר ועדת הבחירות ומשטרת ישראל במידה ולא יפרסם מטעמו הודעה לתקשורת ולציבור על כך שמדובר בפרסום שאינו אמת".
ממטה יונה יהב נמסר כי "סקר מכון דיאלוג מוכיח שיונה יהב מוביל פער עצום ועל סף ניצחון כבר בסיבוב הראשון. תוצאות הסקר המלאות נשלחו למערכת בצירוף המחקר כולו. כידוע מכון דיאלוג וקמיל פוקס עבדו בשיתוף פעולה מלא במשך שנים ארוכות. אלה הפרטים שהיו ידועים  למטה הבחירות של יהב בעת ביצוע הסקר ופרסום התוצאות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה תושבי ג'דיידה מכר תרמו 5000 שקל כל אחד לעציוני? (ל"ת)
    האם יש לעציוני תשובה 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור