משפט

בן גביר סירב לבקשת טיבי שהשתולל: "הם פשוט משתינים מהמקפצה"

אחמד טיבי זועם אחרי שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר דחה את בקשתו לבקר את העצורים הפלסטינים מהעימות בכפר בורקה, בן גביר עקץ את טיבי וכתב: "פניות למפכ"ל נעשות אך ורק דרך לשכת השר ולא באופן פרטי, רק בצורה כזו אפשר למנוע לחצים ומעורבות פוליטית פסולה בהחלטות המשטרה"

דוד זולדן |  1
איתמר בן גביר, אחמד טיבי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הדהים את ח"כ טיבי כאשר הודיע לו הבוקר כי דחה את בקשתו לבקר את הפלסטינים שנעצרו בחשד למעורבות באירועים האלימים בכפר בורקה, במהלכם פלסטיני נורה למוות ויהודי נפצע באורח קשה. השר בן גביר הודף את הטענות לאיפה ואיפה אחרי שאישר לחברי הכנסת צבי סוכות וטלי גוטליב לבקר השבוע את החשוד היהודי אחרי שהוא נעצר.
 
במכתב שנשלח לטיבי נכתב בשם השר בן גביר כי: "כל פנייה של חברי כנסת ושרים למפכ"ל המשטרה צריכה להיעשות דרך לשכתי, זאת בהתאם לנהלי המשרד לביטחון לאומי. לגופם של דברים מענה המשטרה הינו כדלקמן: לאחר בחינה מול ממונה החקירה, עמדתנו היא כי אין לאפשר את קיום המפגש עם מי מהעצורים".
אחרי הסירוב, טיבי השתולל על בן גביר ואמר כי: "הם פשוט משתינים מהמקפצה. נוצרו בכנסת שני סוגים של חברי כנסת: יהודים עם חסינות וזכויות וחברי כנסת ערבים ללא וזו הוכחה נוספת לכך שיש לנו כיום מפכ"ל שכנוע בידי שר גזען".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אוויל משריש זה.תצא בחוץ (ל"ת)
    אנרכיסט 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור