משפט

בן גביר במסר למשפחות הפשע: "בוחן סנקציות נוספות, נגמרו הפינוקים"

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר משגר מסר של גיבוי לשב"ס נוכח התפרעויות משפחות הפשע בבתי הכלא ומבהיר נחרצות: "נגמרו הימים שקוטייר יכול להפעיל לחץ על המערכת"
דוד זולדן |  2
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
נוכח התפרעויות האסירים הפליליים היום בבתי הכלא, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מביע תמיכה בלתי מסויגת בשב"ס ומשגר מסר חד ונוקב לארגוני הפשע: "נגמרו ימי הפינוקים, מחזק ומגבה את שב"ס על העבודה הנחושה שנעשית מול משפחת הפשע של קוטייר".
עוד אמר השר בן גביר כי: "הנחיתי את אנשי שב"ס להמשיך בפעילות הנחושה ובאי מתן הקלות לאסירים, בימים אלו אני בוחן סנקציות נוספות שניתן יהיה להטיל על אסירים ממשפחות פשע. כמו"כ, אני מצפה לענישה חד משמעית שתעביר מסר ברור לקוטייר שנגמרו ימי הפינוקים והתקופה שבה הוא יכול להפעיל לחץ על המערכת".
 
דברי השר נאמרו על רקע הפרות הסדר בבתי הסוהר 'רימונים' ו'אשל', לאחר שאסירים פליליים החלו להתפרע בתאים. בעקבות ההתפרעויות, כוחות מיוחדים של שירות בתי הסוהר הונחו לפזר את האסירים. "סוהרים ולוחמי היחידות המיוחדות של שב"ס פרצו לאגפים ושולפים אסירים על מנת לפזר מוקדי כוח תוך שימוש בגז, שב"ס לא יאפשר הפרות סדר ומשמעת במתקניו". נמסר בהודעה מטעמו.
הרקע למהומות החל מיום חמישי האחרון כאשר דווח על עצור בתל אביב שנמצא מחוסר הכרה בתאו על ידי כוח סוהרים, אשר החלו בפעולות החייאה. בהמשך כוח נט"ן הוזמן ליחידה ופינה את העצור ללא דופק ונשימה לבית החולים וולפסון, שם נקבע מותו על ידי רופא בית החולים.
לפי הודעת השב"ס, האסיר היה רווק תושב המרכז, שנולד בשנת 1996 ונעצר בגין שוד והוכנס לבית המעצר בתחילת החודש, כאשר זהו מאסרו השני.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לך בכחך זה והושעת את ישראל.
    אלי 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמור על עצמך.
    סגור
  • 1.
    טימטום
    בויבוי 08/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן דביר צודק לחלוטין כלא בארץ הפך לקייטנה הגיע הזמן שכלא יהיה כלא שאנשים לא ירצו לחזור לשם
    סגור