משפט

דקה אחר דקה: כך תועד ניסיון הרצח הלילי בירושלים | צפו

ירי בשכונת אבו תור בבירה הביא לפציעתו של תושב העיר העתיקה באורח קשה. מהחקירה עלה: האירוע התרחש בעקבות סכסוך על רקע רומנטי, שלושת החשודים ביקשו מהקורבן את הטלפון הנייד וכשסירב - ירו בו שוב ושוב. מעצרם הוארך על ידי ביהמ"ש
מערכת ice | 
משטרה (צילום פלאש 90)
תיעוד האכזריות: החשודים ירו בקורבן כדור אחר כדור וכמעט הובילו למותו. שלושה חשודים נתפסו ונעצרו על ידי המשטרה בחשד למעורבות בירי שהתרחש לפני כחודש בשכונת אבו תור בירושלים בעקבותיו נפצע אדם באורח קשה. בתום החקירה, המשטרה פיענחה את המקרה, וצפוי כתב אישום נגד המעורבים בימים הקרובים.
לפני כחודש בשעות הלילה, התקבל במוקד המשטרה דיווח על ירי שהתרחש בשכונת אבו תור בירושלים והוביל לפציעתו של תושב העיר העתיקה באורח קשה. שוטרי תחנת עוז במחוז ירושלים הוזעקו במהירות למקום, החלו בפעולות חקירה לאיתור זירת המקרה, איסוף ממצאים ואיתור חשודים. חקירת המקרה הוטלה על היחידה ללחימה בפשיעה של מרחב קדם במחוז ירושלים.
 

מחקירת המקרה עלה כי בעקבות סכסוך על רקע רומנטי שהתגלע בין המעורבים, החשודים יצרו קשר באמתלה עם הקורבן וקבעו להיפגש עמו בשכונת אבו תור. הקורבן הגיע למקום המפגש ברכבו ובאותה בעת, הגיעו למקום החשודים. בשלב מסוים אחד מהם החל לירות לעבר רכבו של הקורבן ושניים נוספים מנעו ממנו להמלט מהמקום ואף תקפו אותו וגרמו נזק לרכבו. כתוצאה מהמקרה, הקורבן נפגע באורח קשה.
החשודים ביקשו מהקורבן את מכשיר הפלאפון שהיה ברשותו ובכל פעם שסירב לבקשתם למסור את המכשיר, אחד החשודים ירה בו באכזריות כדור נוסף עד לגמר התחמושת. בהמשך, החשודים הצליחו לגנוב את מכשיר הפלאפון שהיה ברשות הקורבן ונמלטו מהמקום. חוקרי המשטרה ביחידה ללוחמה בפשיעה קדם יחד עם חוקרי תחנת עוז, הצליחו להתחקות אחר הרכב שנמלט מהמקום ומכשיר הפלאפון הגנוב. השוטרים עצרו שלושה חשודים תושבי אבו תור בשנות ה-20 לחייהם.
 
החשודים הועברו לחקירה ביחידה ללוחמה בפשיעה קדם. מעצרם של החשודים הוארך על ידי בית המשפט מעת לעת. לאחר שהמשטרה גיבשה תשתית ראייתית נגד החשודים, צפוי נגדם כתב אישום ע"י הפרקליטות בימים הקרובים. המשטרה מוסיפה כי במסגרת המאבק המתמשך באלימות החמורה בחברה הערבית, משטרת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובכל הכלים שברשותה למעצר העבריינים ומיצוי הדין עמם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה