משפט

ארגון העיתונאים במתקפה על מג"ב: "החזרת השוטרים המכים, שערורייתית"

״החלטת משטרת ישראל להחזיר לשטח את שוטרי מג"ב שהיכו בברוטליות את צלם העיתונות מוסטפא אל חרוף, בזמן שמתנהלת חקירת מח"ש פעילה בנושא -  שערורייתית ובלתי מתקבלת על הדעת", מסרו מארגון העיתונאים והעיתונאיות על השבת השוטרים שתועדו מכים צלם ממזרח ירושלים
מערכת ice |  1
חיילי מג"ב (צילום פלאש 90)
לאחר שבשבוע שעבר תועדו שני שוטרים מכים באכזריות צלם במזרח ירושלים, זאת לאחר שהרים ידיו והופל לרצפה, השניים הושעו, באגודת העיתונאים בירושלים גינו את האירוע וקראו למפקדים במשמר הגבול לאסור לפגוע באנשי ונשות תקשורת שעושים את עבודתם. אלא שכעת השוטרים חוזרים לגזרה ובארגון העיתונאים והעיתונאיות הביעו זעם רב
״החלטת משטרת ישראל להחזיר לשטח את שוטרי מג"ב שהיכו בברוטליות את צלם העיתונות מוסטפא אל חרוף, בזמן שמתנהלת חקירת מח"ש פעילה בנושא -  שערורייתית ובלתי מתקבלת על הדעת", מסרו מארגון העיתונאים והעיתונאיות. 
 
״הצלם עשה את עבודתו במזרח ירושלים ביום שישי לפני תשעה ימים, ובמקום להשעות את השוטרים לאלתר עד להשלמת החקירה ונקיטת צעדים משמעתיים קשים נגדם, המשטרה משדרת מסר שדמם של העיתונאים הפקר. בכוונתנו לפעול ולדאוג לכך שהצדק ייעשה וגם ייראה. על המשטרה לשמור על חופש העיתונות ושוטרים אלימים חייבים להיענש״.
כזכור, השוטרים הושעו מתפקידם והועברו לחקירת מח"ש לנוכח חומרת האירוע. התקרית הקשה אירעה אחרי שהצלם, מוסטפה חרוף שהינו תושב מזרח ירושלים ועובד לפי הדיווחים עבור סוכנות הידיעות הטורקית "אנדולו", יצא מתפילה בעיר העתיקה בבירה וביקש לתעד הפרת סדר שהתרחשה בשכונת ואדי ג'וז שבמזרח העיר. חרוף נפצע בעיקר בעיניו, ופונה לבית החולים לעיניים סנט ג'והן בירושלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עיתונאים חולירות שרובם מהעיתון האנטי ציוני שנקרא הארץ (ל"ת)
    רחל 12/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור