משפט

בית בושת בתוך הבניין: תושבי גוש דן לא האמינו למראה עיניהם

מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר חתם על צו סגירה לבית בושת בבת ים לאחר שפעל ללא רישיון. המפעילה: תושבת המקום בת 50. המקום נסגר זמנית ל-30 יום עד להחלטה על סגירה לצמיתות 
מערכת ice | 
בית הבושת שנחשף בבת ים (צילום דוברות המשטרה)
מפקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר חתם הבוקר (רביעי) על צו סגירה לבית בושת בבת ים לאחר שפעל ללא רישיון. במסגרת המאבק של משטרת ישראל  נגד פעילות פלילית, שוטרי תחנת בת ים סגרו דירה לאחר שעלה חשד כי מתקיימת פעילות פלילית ומשמש כבית בושת.
תושבת בת ים בת 50, על פי החשד, הפעילה בית בושת בבניין מגורים בעיר בת ים. נוסף על כך, המקום נסגר זמנית ל-30 יום עד להחלטה על סגירה לצמיתות בצו מפקד מחוז תל אביב. באפריל האחרון 15 בני אדם נעצרו בחשד לסחר בנשים מבלארוס ומאוקראינה לצורכי זנות בישראל.
 
בין השאר מייחסת להם המשטרה עבירות של סחר בבני אדם לצורכי זנות וסרסרות, ובפשיטה על בתיהם נמצאו כ-400 אלף שקלים במזומן וכן הוחרמו חמישה רכבי יוקרה.  בחקירה שניהלה היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מרחב לכיש עלה כי מדובר ברשת היררכית, שבראשה עמדו ארבעה מהחשודים והחשודות. הרשת, לפי החשד, הכניסה לישראל את הנשים - ובהמשך גם החזירה אותן למדינות המוצא שלהן.
ברשת הזו, לפי החשד, עסקו החשודים באיתור הנשים, בהבאתן, איכלוסן במלונות או בדירות - ואף ב"שיווקן" לגברים. בין השאר הופעל גם מערך של נהגים להסעת הנשים לבתי גברים שניצלו אותן, וגם בעלי מלונות מבת ים שיתפו פעולה בשיכון הנשים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה