משפט

רון חולדאי הגיש תביעה נגד מירי רגב: בית המשפט בהחלטה דרמטית

אחרי שראש עיריית תל אביב יפו הגיש תביעה נגד שרת התחבורה, אחרי שזו טענה במהלך קמפיין הבחירות של הליכוד לראשות הממשלה ב-2020 כי הוא מונע להניח תפילין ברחבי העיר, בית המשפט פסק כי "התביעה נדחית"
מערכת ice |  3
רון חולדאי תובע את מירי רגב (צילום shutterstock, פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
בשבוע שעבר נפתח הדיון בתביעת הדיבה שהגיש ראש עיריית תל אביב יפו רון חולדאי, נגד שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב, לאחר שזו טענה במהלך קמפיין הבחירות של הליכוד לראשות הממשלה ב-2020 כי הוא מונע להניח תפילין ברחבי העיר.
היום (ראשון) בית המשפט הגיע להחלטה בנושא, במסגרתה התביעה נדחתה. בהחלטה שהתקבלה על ידי השופטת הבכירה דורית קוברסקי, נכתב כי "התביעה נידחת ללא צו להוצאות בהתאם להסכמת התובע. לא ניתן להחזיר את המחצית השנייה של האגרה. פסק הדין יועבר לנתבעת".
 
כזכור, בחודש ספטמבר האחרון, בערב יום הכיפורים, התפתחו עימותים אלימים מיד עם תחילת הצום בכיכר דיזנגוף שבעיר תל אביב. העימותים האלימים הגיעו על רקע ההפרדה המגדרית בתפילות יום הכיפורים שבעיר, שהגיעו למרות צו בית המשפט שאסר על כך.
כזכור, מספר ימים לפני כן, אסרה עיריית תל אביב בראשותו של ראש העיר רון חולדאי, על הפרדה בין נשים לגברים בתפילות הנערכות במרחב הציבורי, כשהגדולה בהן מתקיימת בכיכר דיזנגוף המרכזית, שם כאמור התפתחו אותם עימותים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    בושה
    יסמין 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דת היא ביזנס לכל דבר ועניין
    סגור
  • 2.
    השופטת הבכירה
    אסף יוסף כהן 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את שופטת במדינה יהודית לפני הדמוקרטית .ולא את ולא חברייך שלמדו גם משפט העברי במדינה היהודית אין סמכות להתערב בהנחת תפילין כיהודים הם לא כופים על אף אחד מי שרוצה מניח. ואם יש לך בעיה עם היהדות זכותך להתבולל כרצונך עד היהדות .ואין לך סמכות לדחות את הזהות היהודית כשרלטנית בכירה.בושה למדינה את .
    סגור
  • 1.
    מירי רגב
    זואי 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירי רגב פחדנית לא הורידה את החסינות שלה במשפט שרון חולדאי תבע אותה אפסים כמו כול הממשלה כמו טלי גוטליב שלא הסכימה להוריד את החסינות גנבים ביום לא בלילה. ממשלה ללא בושה תקציב האזרחים לשנת 2024 מספיק לשיפוץ הרכה של נתניהו איפה פקידי האוצר שיעצרו את זה אחר כך מדברים על בנט שנחשב לסרגל. ביבי ושרה לוקחים חלק גדול מתקציב המדינה לשיפוץ הברכה בקסריה שזה ביתם הפרטי. תלמדו מבנו סגל ליד שרי הליכוד. ואיפה בתא סטרוק שבאה תמיד לקחת מליונים להתנחלויות לא החטופים לא שום דבר מעניין אותה רק כסף
    סגור