משפט

פגע וברח בלב העיר - הנהגת נעצרה: "נוהגת להשתמש בקוקאין"

פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד קרין איבגי מערד, בגין המתה בקלות דעת. היא גרמה למותה של הולכת רגל ולפציעת של הולכת רגל נוספת, ולאחר התאונה ניסתה להעלים את רכבה. הפרקליט ציין: "מסוכנותה של המשיבה נובעת ממעשיה"
מערכת ice |  1
זינוק במספר ההרוגים בתאונות דרכים (צילום shutterstock)
פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד קרין איבגי (47) מערד, בגין המתה בקלות דעת לאחר שנהגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, וגרמה למותה של הולכת רגל ולפציעת של הולכת רגל נוספת. בנוסף, לאחר התאונה ברחה איבגי מהמקום ואף ניסתה להעלים את רכבה.  
מכתב האישום שהגיש עו"ד דרור שטורק, מפרקליטות מחוז דרום עולה כי לפני כשבועיים נהגה איבגי ברכבה ברחובות ערד בהיותה שיכורה, וכשבגופה ריכוז של סם מסוג פנטניל. באותה העת ניר אבוחצירה ז"ל והולכת רגל נוספת חצו את הכביש בכיוון נסיעתה של איבגי. למרות שהמקום היה מואר ולאיבגי היה שדה ראיה, היא כלל לא הגיבה לחציית השתיים ופגעה עם רכבה במנוחה ובנפגעת, אשר בשלב זה הספיקו להגיע לאזור מרכז הכביש.
 
כתוצאה מהתאונה, המנוחה הועפה קדימה ונחבלה חבלות קשות ביותר בראש ובעמוד השדרה. הנפגעת, אשר נחבלה כתוצאה מהתאונה, נפלה על הכביש במקום התאונה. מיד לאחר התאונה, עזבה איבגי את זירת התאונה עם רכבה תוך שהיא ממשיכה בנהיגה רציפה לכיוון ביתה, ובשום שלב לא הזעיקה עזרה. הנפגעת ועוברת אורח שהזדמנה למקום הזעיקו את כוחות ההצלה, שנאלצו לקבוע את מותה של המנוחה.
לאחר שאיבגי הגיעה לביתה והבחינה בנזקים שנגרמו לרכבה היא יצרה קשר עם גיסה אמרה לו שעשתה תאונה והיא לא יודעת אם פגעה בחיה או בן אדם ושאלה אותו, האם היא תוכל להסתיר את רכבה במקום עבודתו. לאחר הזמינה איבגי מונית למקום בו שהתה באותה העת, וכן ביקשה שלא יעדכנו את המשטרה, כי ביקשה להזמין מונית כאמור.
במקביל, הוגשה בקשה לפסילת רישיון הנהיגה וכן בקשת מעצר עד תום ההליכים במסגרתה ציין עו"ד שטורק כי: "...מסוכנותה של המשיבה נובעת ממעשיה, כאשר למרות היותה שיכורה עקב צריכת סם מסוכן היא נהגה ברכבה בכביש עירוני, ופגעה עם רכבה בהולכות הרגל ובכך גרמה למותה של המנוחה ולחבלה של הנפגעת, נשים צעירות ותמימות, אשר בסך הכל ביקשו לחצות כביש. מסוכנותה של המשיבה גוברת גם לאור הודאתה כי היא נוהגת להשתמש בסם מסוכן מסוג קוקאין". 
 
לאיבגי יוחסו עבירות של המתה בקלות דעת, הפקרה לאחר פגיעה, נהיגה בשכרות וניסיון לשיבוש מהלכי משפט.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רצח לכל דבר ועניין
    טלי 02/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביזיון!!!! זה רצח לכל דבר ועניין וצריך להאשים אותה לכל הפחות בהריגה ולא בקלות דעת אלא ברשלנות פושעת!!!!!
    סגור