בארץ

למרות המלחמה: זו חברת ההיי טק שמגייסת עובדים בדרום הארץ

מרכז לאודר לקידום תעסוקה בנגב משתף פעולה עם אנבידיה בגיוס עובדים למשרות חדשות במשרדי אנבידיה בנגב, הממוקמים בפארק ההיי-טק גב-ים. למרכז לאודר רשת קשרים המחברת בוגרים מהמוסדות האקדמיים באזור ומעסיקים מובילים

מערכת ice | 
ההייטק בזמן מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ דוד כהן, shutterstock)
כחלק משיתוף הפעולה המתמשך בין מרכז לאודר ואנבידיה יצא קמפיין לגיוס מועמדים מקרב בוגרי המוסדות האקדמיים בנגב ויותר מ-280 מועמדים נרשמו. בשלב הראשון, החברה מגייסת בנגב בשיתוף פעולה עם מרכז לאודר עובדים ועובדות למשרות של מהנדסים וסטודנטים בתחום פיתוח השבבים. 
מאז המציאה את המעבד הגרפי (GPU), אנבידיה היא חלוצת המחשוב המואץ ומובילה את התקדמות הבינה המלאכותית, הגיימינג והגרפיקה הממוחשבת. כיום, היא חברת פלטפורמות מחשוב עם פתרונות בקנה מידה של מרכזי נתונים, המעצבים מחדש שלל תעשיות. 
"שיתוף הפעולה בין תעשיית ההיי-טק המקומית והאקדמיה בנגב, מתאפשרת בזכות רשת הקשרים העניפה של מרכז לאודר, אשר הצליח ליצור בשנים האחרונות אקוסיסטם מקומי מרשים", אומרת קרן כהן, מנהלת מרכז לאודר.
 
עוד מוסיפה כהן כי: "אנבידיה ושורת חברות נוספות בוחרות להגיע לנגב ולהרחיב את פעילותן, מתוך הבנה שהמוסדות האקדמיים כאן מכשירים דור חדש של מהנדסים ואנשי טכנולוגיה מוכשרים ויצירתיים. ההיכרות של מרכז לאודר מצד אחד עם התוכניות במוסדות האקדמיים ואלפי הסטודנטים הלומדים בהן ומצד שני עם המעסיקים המובילים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה